網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月4日 星期三

[FACE 367 外地娛樂] 訪港孖 DaDa開波  Gary:想去 Soho飲咖啡 DaDa,BKD_S,陳靜,MF,




多謝懵智

宋智孝孭飛嘅《急診男女》, Gary只係客串 1集,但已經令粉絲咁開心,《 Running Man》效應真係勁。

FBI

訪港孖 DaDa開波  Gary:想去 Soho飲咖啡

韓國綜藝節目《 Running man》喺香港超多 fans,幾位主持人先後來港吸金都大受歡迎,今個月終於輪到 Gary單拖訪港掘金。本週日( 8日), Gary將會第 3度來港,喺新都城舉行見面會,仲會即場同 DaDa(陳靜)當「巴西狂×足球熱揭幕禮」嘅 kick off嘉賓。

Gary喺《急診男女》飾演泊車仔,扶飲醉酒嘅智孝入車,全程十幾秒戲分。

FBI就喺 Gary訪港前訪問咗佢幾句。 Gary話今次已經係佢第 3次來港,最想去香港嘅蘇豪區,「想去蘇豪找一家環境好的咖啡店,喝著咖啡,看著路上的行人。」另外 Gary早前為宋智孝主演嘅劇集《急診男女》客串,獲粉絲激讚, Gary歸功於拍檔宋智孝,「演技應該是浪漫的,但是我演技很不好……拍《急診》時大家像家人一樣和諧,托宋智孝帶我實現這個夢想。」下次不如一齊訪港仲好

Gary(左)本身係 hip hop組合 Leessang嘅 rapper。受早前另一位成員吉涉醉駕影響, Leessang暫時唔會有新作品推出。而 Gary就向 FBI解釋因為他們創作細心謹慎,所以具體「合體」時間仍未能確定。

《 Running Man》於內地勁受歡迎,帶挈 Gary喺內地人氣急升。最近 Gary就開通新浪微博, fans已火速去到超過 40萬。

Leessang未有新作, Gary最近就孖住女歌手鄭仁合唱〈人情味〉,呢首歌仲喺韓國多個音樂排行榜登上 No.1。

上年喺 BIGBANG其中 3位成員任嘉賓的一集《 Running Man》內, Gary為奪懵智芳心,當住 BIGBANG面啜懵智面珠,搞到懵智面都紅曬。



鍾意就快D Share啦!