網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月2日 星期三

關淑怡鬧內地人「冇品格」 引爆網上罵戰 關淑怡,




【女版杜汶澤?】關淑怡鬧內地人「冇品格」 引爆網上罵戰

2014-07-02 14:36:00



關淑怡雖冇「主場」之利,但依然敢言。(微博圖片)

自由行所帶來嘅禍害,相信作為香港人嘅你哋都好明白,唔需要再多講。

無論你係普通人定係明星,身處於呢一個地方,無一倖免。繼杜汶澤之後,又有香港藝人再喺微博同內地網民引爆中港鬧戰,佢就係關淑怡。

關淑怡近日個微博都同網民不停有罵戰,而日前佢仲喺微博度post貼文鬧爆:「是中國內地人令香港人極度反感!」,而且仲指部份內地人「冇品格」。冇「主場」之利嘅關淑怡,即時被內地網民圍剿。

有內地網民仲嚟個重擊:「要不要臉啊,香港最近的一部分明星是不是犯賤啊,大陸人怎麼啦,招你們惹你們啦,看我們不爽你別看啊,戳瞎眼睛就看不到啦,最後,祝你的大家族絕八代,走好不送」。而情形就如同杜汶澤當時一樣,敵眾我寡,不過關淑怡都勢不低頭。

雖然關淑怡喺噚日發咗個講道別嘅文章,令人猜測佢係咪要暫別微博。不過佢今日再有留言:「我是中國藉(籍)的香港人,流的沒錯是中國人血統,但思維不是文盲般。豈有此理。」



與網民爆發罵戰(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



「我是中國籍的香港人,但思維不是文盲般」(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!