網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月2日 星期三

[FACE 371] 着衫沖涼 濕住攬 周秀娜浴搏鄭伊健 鄭伊健,周秀娜,MF,




周秀娜在《分手 100次》有出浴鏡頭,但係披住浴巾似乎嘥咗啲喎!

真面目

著衫沖涼 濕住攬 周秀娜浴搏鄭伊健

周秀娜同陳偉成甩拖年半,遲遲未有著落,不過單身有單身好,起碼拍戲唔使咁多顧忌。娜姐在新片就拍住男神鄭伊健,仲著住浴袍同伊健一路沖涼一路 gathering,最後搞到娜姐見紅添,不過條浴巾太大條囉!

29歲周秀娜最近忙拍由鄭丹瑞執導的電影《分手 100次》,正正經經同大自己 17年的鄭伊健談情,不過阿旦又點會浪費娜姐身材?戲中安排了一場浴室戲,講娜姐同伊健嗌交冷戰,娜姐出走,伊健走去酒店箍煲時,發現娜姐沖緊涼淋花灑浴,伊健就走入浴室從後攬到實。

鄭伊健從後攬實濕身周秀娜,睇落好簡單,但導演鄭丹瑞要求攬得肉緊啲,試咗幾次至拍到完美效果。

42吋長腿淥到又紅又腫,伊健連忙叫工作人員為娜姐搽潤膚膏,好彩休息一陣就冇事。

為求達到浪漫效果,周秀娜要開盡熱水,結果淥到受傷。

42吋長腿燙傷

娜姐淥傷後,導演鄭丹瑞下令停廠休息,但娜姐堅持繼續拍攝,阿旦更親身示範攬身動作。

本來浴室 gathering都幾浪漫!但為了落地玻璃有水蒸氣效果,娜姐一直要開住強勁熱水,滾水淥腳,而導演又要試位又 NG嚇,拍完之後,周秀娜的 42吋長腿即變紅燒豬髀,又紅又腫,嚇到伊健四圍問人攞潤膚膏幫娜姐敷腳。

事後娜姐解釋為咗拍戲至死頂唔出聲,伊健聽到即取笑她說:「好多人話要講演員道德,但有啲人 over咗!」周秀娜塗上潤膚膏後冇乜大礙,伊健又講笑:「拍埋先啦,一次過、一鑊熟!」娜姐終於忍唔住反擊,指住伊健:「佢囉,行咁多次,累我 NG,我就要淥咁多次!」

伊健知衰拉住娜姐認錯:「係我唔啱,對唔住咁多位,係我錯,我走錯位。」呢個時候又到娜姐自嘲:「其實係我死蠢,諗住開到最熱,就會整到好多水蒸氣出嚟。」一向都話,識扮蠢嘅女人至可愛嘛!



鍾意就快D Share啦!