網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月2日 星期三

[FACE 371] Race跟得阿四 Race,黃婉佩,MF,




Rosanne抱 B,細妹 Race就負責拎戰利品,果然姊妹同心。

FBI

Race跟得阿四

FBI呢排同啲「媽媽」特別有緣。撞見蔡小芬前, FBI撞到已經退出娛圈嘅 2R兩姊妹,家姐黃婉君( Rosanne)嫁咗混血牙醫 Derek,再生咗 2個寶貝仔之後已經全面退出,專心湊仔,而細妹黃婉伶( Race)就繼續同向佐「復合」,做佢背後女人,討好緊向太。

Rosanne嘅混血老公 Derek一見到細仔白晨即刻出手抱佢,不過囝囝就好八卦咁四圍望。

上週日( 22日) FBI喺 ifc連卡佛撞到佢兩姊妹掃減價貨,而 Race就好似助手咁幫抱住 B嘅家姐拎戰利品。兩姊妹當然唔會計



鍾意就快D Share啦!