掃呢頁CODE去手機

2014年9月4日 星期四

陳喬恩拋34D巨胸 半裸SM味晒白滑腿 陳喬恩,BKD_S,

陳喬恩拋34D巨胸 半裸SM味晒白滑腿



其他影片:>>






陳喬恩拋34D巨胸 半裸SM味晒白滑腿

34D陳喬恩又晒身材喇!今次絕對唔係小兒科,性感尺度直頭係……大人睇都


要小心心臟病發呀!

陳喬恩之前喺偶像劇都係靠一張清純面孔大殺四方,佢驕人嘅身材大家只可以「意會」同「想像」。其實喬恩唔係唔肯sell性感,但就係有選擇咁露,好似賣bra bra咁,喬恩就非常樂意賣大包喇。

最近喬恩幫內地雜誌《男人裝》拍攝封面,盡夾34D咪咪,半裸上陣露玉背,就連正面半裸都有……不過加咗隻貓。這些機會真係……喵!!!

但講到最攞命最激發起男子雄赳赳氣慨嘅,都係以下呢張——戴住黑bra,黑色喱士褲仔嘅喬恩,手腳被綁,兩手更被綁在身後;白滑玉腿纏住發光電線燈, 眼神有點幽怨,又帶點挑逗……令人好想……好想……好想馬上英雄救美囉!



鍾意就快D Share啦!