掃呢頁CODE去手機

2014年9月4日 星期四

[FACE 380] 講呢啲 最索最型星二代是誰? MF,




最索星二代

邱淑貞大女沈月 15歲

《蘋果日報》圖片

全知言

講呢啲 最索最型星二代是誰?

星二代入行雖然話有捷徑,不過想發圍都要睇先天質素,勉強靠前輩硬推反而令人反感,想當年靚仔如謝霆鋒出道都俾人噓爆。







最近,又有數位星二代出場,本地女星首推大隻仔有型兼喺大台出鏡嘅黃淑儀仔仔徐肇平,連淚之小花黃紫盈都話最冧係佢;女二代就最多人 buy邱淑貞大女沈月,清純可愛典型少男殺手,肯出道實大把宅男變狂迷!

邱淑貞女沈月

龔慈恩女林愷鈴

關禮傑女關楓馨

梁家輝孖女 Chloe、 Nikkie

《蘋果日報》圖片

上山詩納女 Hillary

黃淑儀仔徐肇平

《蘋果日報》圖片

趙雅芝仔黃愷傑

《蘋果日報》圖片

馬德鐘仔馬在驤

張國強仔張寶軒

《蘋果日報》圖片

夏雨仔黃俊銘

最索星二代 邱淑貞大女沈月

劉俐:好 kawaii

邱淑貞個女睇樣係適合拍戲,好 kawaii好 sweet啦,會愈大愈靚女。𠵱家係可愛,個樣好標緻。

趙勁皓:似媽咪

覺得佢好靚啦,同埋由細到大我都好鍾意睇邱淑貞嘅戲,沈月又似佢媽咪,所以我揀佢。

索二代次選 龔慈恩女林愷鈴

14歲

Lincoln@天堂鳥:好有氣質

第一眼望落去,好有氣質,同埋佢有啲似桂綸鎂,如果走清純路線會比較受歡迎。

最型星二代 黃淑儀仔徐肇平

26歲

周秀娜:好難抗拒

好難抗拒,好健康同埋運動型,肌肉線條又好靚啦。

黃紫盈:夠成熟

我會揀成熟啲,所以會揀徐肇平,因為我鍾意運動型嘅男仔,多啲做運動或者曬吓太陽、健吓身,生活健康嘅人會比較吸引,所以黃淑儀個仔 win咗喇!

蕊蕊:騷肌吸引

因為覺得佢好有活力,好似好大隻,我都鍾意運動型嘅男仔,所以佢係我首選;如果佢拍戲,我諗呢啲身型、外形咁 ok嘅,我諗好多戲都可以拍,如果騷埋肌肉拍動作片更吸引,如果同我演情侶我好接受嘅,但係我見到大隻仔、靚仔會好怕醜,如果有機會當然想

型二代次選 趙雅芝仔黃愷傑

26歲

劉俐:斯斯文文

我揀趙雅芝個仔,我覺得佢個樣好善良,同埋斯斯文文好順眼,俾人感覺良好。

街坊愛親民

一班明星愛大隻仔同靚女,反而班街坊就偏愛親民二代,大家口味原來好唔同。

張國強仔張寶軒

Catherine

張國強個仔個樣幾 sunshine,我比較鍾意經常笑同陽光男孩。

邱淑貞女沈月

《蘋果日報》圖片

Andy

我揀邱淑貞個女沈月,佢皮膚白淨而且好 cute,感覺清純啲,有啲歌星 feel。



鍾意就快D Share啦!