網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月4日 星期四

[FACE 380 外地娛樂] 瘋傳  iCloud好危險 過百女星裸照流出 裸照,BKD_S,MF,




外國藝人對裸照流出做法完全唔同, Jennifer貴為金像女主角,選擇即時認咗相中人係自己同報警處理。唔同港星,當年陳冠希淫照流出,初時冇一位主角夠膽認。網上圖片

真面目

瘋傳  iCloud好危險 過百女星裸照流出

週一( 1日)凌晨,美國貼圖討論版網站「 4chan」上載過百張荷里活

女星裸照,發布裸照的黑客仲話,手上有過百位一線明星的私密相,當中包括金像影后 Jennifer Lawrence、美國「咪神」 Kate Upton、過氣蜘蛛女 Kirsten Dunst及《熱血喪男》女角 Teresa Palmer等等,相中更有大量私處大特寫,有樣、有裸體、仲有肢體動作,真係一次過滿足晒 3個願望。

雖然各大社交網包括 twitter等已經努力刪相,但仍阻不了裸照瘋傳。其實外國已經不只一次發生黑客入侵女星電腦或手機偷相。香港最經典都係得 08年陳冠希唔小心拎電腦往維修令淫照流出,黑客入侵就暫未有發生。查實中外明星都有鋪自拍裸照癮,可能埋喺地窿先最安全。







Jennifer Lawrence自我陶醉

只有 24歲嘅 Jennifer, 12年憑《失戀自作業》攞咗第 85屆奧斯卡金像獎最佳女主角。今次疑被黑客利用蘋果手機嘅 iCloud雲端功能內偷取的裸照,多達 60多張。流出的大多係單人相,晒吓魔鬼身材為主。裸照流出後, Jennifer嘅發言人已經證實相中係佢本人,話會報警處理,仲話會告任何張貼被盜照片嘅人。

12年憑《失戀自作業》成為奧斯卡影后

呢張身材好「 S」喎!網上圖片

呢啲單人相,究竟係邊個揸機呢?網上圖片

裸照流出後, Jennifer嬲到震,隨即喺 twitter發聲明話:「這是一宗公然侵犯私隱,當局將起訴任何張貼被盜照片的人。」

Kate Upton男友 selfie

22歲巨胸模特兒 Kate都係今次裸照受害者之一。裸照中嘅 Kate除咗自拍,仲同男友 Justin齊齊喺浴室玩 selfie。出事後, Kate的代表律師話:「洩露的圖片係無恥侵犯。」

Kate Upton有美國「咪神」之稱,三圍係 33D、 25、 36,佢嘅性感相一直受宅男歡迎。

識玩梗係玩 selfie。網上圖片

同棒球好手男友 Justin Verlander喺 2011年開始拍拖,所以呢張男女 selfie嘅拍攝時間,距離𠵱家應該都唔會好耐。網上圖片

Kate Upton身為女神,竟然對住鏡頭托胸做粗口手勢,離譜咗。網上圖片

Kirsten Dunst半裸瞓床

估唔到 32歲嘅 Kirsten都成為黑客目標。過氣「蜘蛛女」 Kirsten係好彩地比較少裸照流出,而且亦只露兩點,算唔算係不幸中大幸呢?

童星出身, 02年拍《蜘蛛俠》響朵。

呢張床照, Kirsten似啱啱瞓醒。網上圖片

老公揸機

因為一部《熱血喪男》,令 28歲嘅 Teresa紅起嚟,人紅自然成為今次黑客其中一個目標裸照中, Teresa亦佔唔少,大多係俾人拍,有的雙手夾胸,有的大字形享受緊靚景「澤咕池」,有的仲裸住喺梳化上開懷大笑。唔使講,一定係老公揸機。

《熱血喪男》

素顏 Teresa,其實幾難認出。網上圖片

另類大特寫

網上圖片

除咗有以上 4位女星嘅裸照,過百位女星的裸照入面,其實仲有幾張超激淫照,當中有私處大特寫,又有做愛照片,其中有女主角正面甚至冇樣,但有熱心網友已嘗試從各女星身上特徵作出配對,為女主角起底。

點都入侵到?

據香港互動市務商會主席方保僑話,今時今日,真係冇一間電腦生產商夠膽話自己喺保衞個人私隱方面最勁。「無論你裝幾多把鎖都無用,因為黑客已經唔喺正門爆格入屋,而係行後門。咁佢哋入咗去之後就逐個對名搵佢想搵嘅嘢,所以雲端呢樣嘢本身好好用,但係要自己小心運用囉。比較難令黑客攞到資料,可以逐個 file都 zip咗佢再加水蛇春咁長嘅 password,不過最保險都係唔好放相上網!」哦!



鍾意就快D Share啦!