掃呢頁CODE去手機

2014年11月28日 星期五

[忽然1周 - 1009] 葉劉趕人三部曲 葉劉,葉劉淑儀,MW,




媽咪姐

葉劉趕人三部曲

早幾日媽咪姐喺 ifc撞到「政界掃把頭」葉劉同阿女去食壽司。本來 family day應該好開心嘅,之但係,葉劉埋單嗰陣,眼尾掃到有鏡頭對住佢,跟住就扯火喇!佢先嚟一招怒啤,再嚟招潑婦罵街兼反拍。不過最陰功唔係俾佢鬧嘅媽咪姐,而係喺佢身邊嘅囡囡。佢諗住幫手勸阿媽收口啫,竟然慘變箭靶反俾阿媽省。其間葉劉仲氣沖沖對阿女講:「你唔好阻住我!」所謂禍不及孩兒,葉劉收收火







第一部:指人鬧

正當葉劉用緊佢好高尚嘅英文鬧緊記者嘅時候,好有家教同 EQ嘅阿女從後飛撲埋嚟 say sorry,今鋪真係苦了囡囡!

第二部:怒目反拍

原來葉劉袋兩部電話出街係有原因,一部用嚟 call人投訴,另一部就用嚟反拍,高招!

第三部:搵幫手

一心諗住息事寧人嘅阿女,勸阿媽收火嘅同時,被對方反鬧不特止,仲被喝令幫手反拍記者。此時阿女亦禁不住說:「我冇電話呀,大佬!」



鍾意就快D Share啦!