掃呢頁CODE去手機

2014年11月28日 星期五

[忽然1周 - 1009] 姜敏赫驚咗粉絲 姜敏赫,MW,




拍過《繼承者們》嘅敏赫,今次要獨自面對粉絲,表情僵硬。睇佢身後啲粉絲伸長隻手,都掂佢唔到囉。

媽咪姐

姜敏赫驚咗粉絲

同樣係嚟自韓國嘅男團 CN Blue成員姜敏赫,似乎唔夠李光洙咁 nice喎。媽咪姐冇亂講㗎!平時有 3位隊友傍住嘅敏赫,招呼粉絲嘅重責好少關佢事,但今次嚟香港搞簽名會,要佢一對五百,壓力大呀!所以大會要求落台同粉絲合照,佢都要企開一呎,絕對嚴防粉絲掂到佢。

之後嘅簽名會,敏赫雖然有求必應,寫粉絲名同握手,但睇佢好怕醜,冇乜眼神交流。睇嚟佢真係要多啲搞個人活動,訓練下點面對粉絲喇!

同敏赫最親密都係得呢一刻,粉絲上台玩遊戲可以抱抱。只能慨嘆,呢個機會不是我的。

睇下敏赫簽名握手,冇望過粉絲囉。

嚟咗香港兩日嘅敏赫,最輕鬆都係去 shopping嗰陣,俾人影都冇影響心情。



鍾意就快D Share啦!