網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月20日 星期四

[壹週刊 - 1289] 梁詠琪老公 停工做陪月 梁詠琪,M1,




本月五日, Serigo陪 GiGi到尖沙咀出席飯局,佗 B五個多月的她雖然腳有水腫,但精神不錯。

探熱針

梁詠琪老公 停工做陪月

結婚三年,梁詠琪老公 Sergio錫老婆錫到燶, GiGi佗女五個多月,大肚婆自嘲一孕傻三年,變得沒有記性,幸好有老公充當秘書,事事提點;她還考慮不請陪月,到時由老公落場,自助湊 B。

為此, Sergio原本計劃請一個月假做陪月,「講數」後,假期雖然要折半,但卻得公司體諒,彈性安排工作。你好我好!

冇薪假侍妻

細心添衣

Serigo怕 GiGi着涼,替她披上外套,照顧周到。

佗女五個多月的梁詠琪,預產期明年三月。

「老公全程都好參與我懷孕成件事,所以想過唔請陪月,自己親力親為,老公亦希望同公司請假幫手,身邊啲朋友都覺得我唔可能唔請陪月,但我哋實在唔習慣屋企多個人。」

據了解,由於 Sergio手上有不少工作 project,對他考慮申請冇薪假陪老婆坐月,亦令公司大頭痕。

「 Sergio喺雀巢牛奶公司負責開發新產品,雪糕、咖啡都係佢嘅工作範疇,嚟咗香港兩年幾,公司同事初時都唔係好慣佢嘅西班牙人 style,後來慢慢磨合,佢又肯學講啲簡單廣東話,慢慢同大家拉近距離,跟同事關係算 OK。其實佢有唔少大假,但之前陪老婆已經放得七七八八,今次仲想申請成個月 no paid leave(冇薪假),但佢 hold緊幾個新 project,出年年初嗰段時間會好忙,好難行開,所以佢改咗請一至兩星期假。」知情人說。

GiGi當住朋友面摸老公面珠,結婚兩年多仍甜到漏。

摸面勾手指

之後 Serigo同 GiGi勾住手指尾周圍行,西班牙老公果然特別有情懷。

單拖赴會的張智霖,跟劉心悠及另一男賓站在一旁傾偈。

當晚 GiGi的弟弟(左二)現身聚會,由於姊姊的關係,他跟張智霖(右一)和劉心悠都有兩句。

公司體恤

「其實 Sergio未正式向公司申請任何假期,因為明年度嘅假期申請未開始。不過佢公司知我出年生,所以都有同 Sergio商量點樣彈性分配佢嘅 job,等佢可以抽多啲時間陪我同 BB。」梁詠琪說。

佗女至今已重了二十多磅,因為雙腳出現水腫,家中有八成的鞋都穿不下; GiGi更自爆大肚以來最大的改變是記憶變差,要老公提醒和監控她的飲食,仍會偷吃朱古力的她日前因為食錯嘢肚痛,令 Sergio嚇餐死。

照顧大肚婆, Sergio採取人釘人方式。 GiGi到尖沙咀跟張智霖、劉心悠等出席飯局, Sergio做跟得老公,兩公婆不時在人前晒恩愛,當眾摸面,勾住手指尾行, sweet爆!

經理人開車仔麵店, GiGi不但在裝修方面俾意見,更帶老公去幫襯做生招牌。

行山練氣

早前 GiGi和老公帶着小狗到太平山行山,其實除 GiGi外,過去徐子淇佗 B時,也愛行山練氣。

七個月先買床

Sergio希望 GiGi保持適當運動,二人定期去行山,連腹中 B女,亦同老豆一樣好動。

「醫生話 BB對腳比同週數的 BB長,可能佢對腳比較長, feel到佢喺裡面游來游去。」 GiGi說。

產前準備,包括買定嬰兒用品。

「長輩話要等到七個月先好買 BB傢俬, BB衫都要忍手,只係睇冇買。」至於 BB女的名字, GiGi說:「我同老公會先揀好三個名,等佢出世後同佢玩一個遊戲,睇佢對邊個名有反應就用嗰個。」

GiGi同 Sergio帶埋愛犬 Luna去山頂行山, Sergio全程拖實她, Sergio的 tee和她的鞋襯晒色。

行行吓忍唔住嘴, sweet到呢!

GiGi努力學西班牙文,跟老爺奶奶溝通。雖然她很喜歡西班牙的生活,但表示會讓女兒在港長大。

GiGi有 B,梁母開心到暈,傳授不少護胎心得。

肉緊星爸

Sergio愛妻心切,攞假為 GiGi做陪月,圈中還有不少星爸均是愛妻號,視迎接小生命為大 project。

劉德華搬屋鎖𨋢

朱麗倩佗囡囡劉向蕙時,劉德華豪花千萬豪裝加多利山獨立屋,打造妻女安全屋。由於加多利山新竇被傳媒踢爆,劉德華一度舉家搬到月租十七萬的尖沙咀服務式住宅聽濤閣暫住。為加強私隱度,大廈給予劉華特權,出入會有專人負責「鎖𨋢」,不用同其他閒雜人共用升降機。

吳彥祖停工半年

去年中,吳彥祖為迎接愛女吳婓然出世停工半年,陪老婆 Lisa S.坐月,又用了六個月時間全職湊女,緊張到爆。之後復工為電影《魔警》出席柏林影展,吳彥祖亦掛住買嘢俾 B女,甚至親自試戴口水肩,十級肉緊老豆。



鍾意就快D Share啦!