網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月20日 星期四

[壹週刊 - 1289] 馬國明褲貼激凸 王浩信正確示範 王浩信,馬國明,M1,




同你吟一吟

馬國明褲貼激凸 王浩信正確示範

上期《壹》仔影到馬國明凸腩踢足球,男神周身肉原本令人大失所望,之但係佢條貼得不能再貼嘅白色拉筋褲,就將馬明一直收收埋埋嘅「長」處表露無遺,仲引起 OL界熱烈討論。

馬明愛「招搖」,同樣愛著拉筋褲嘅王浩信,選擇隱藏實力。上個禮拜一(十日),王浩信行運動用品店,全黑運動 look打扮嘅佢都著住條黑色拉筋褲,不過佢就唔似馬明咁勇敢,外面仲著多條鬆身運動褲,正常得多。

王浩信一向有操肌,除外套試衫,打出粗過八珍小腿嘅壯臂。男人味可以分好多種,要手瓜起𦟌,抑或褲貼激凸,各取所需

大家都係著拉筋褲,但馬國明鍾意當面褲著,王浩信就用嚟打底,絕對唔會著住拉筋褲周圍走。

經常運動操肌,王浩信呢隻大手瓜,絕對係用時間同汗水換返嚟!



鍾意就快D Share啦!