網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月5日 星期三

[FACE - 389] 白色恐佈 余詠珊趕絕聯署信藝人 蔡康年縮沙 李綺雯抗命 李綺雯,MF,




余詠珊以為幫大台維穩,點知搞到一鑊泡,大台翌日發聲明,表示係余詠珊個人意見,即係大台都唔撐你啦。

真面目

白色恐佈 余詠珊趕絕聯署信藝人 蔡康年縮沙 李綺雯抗命

一台獨大除咗令節目質素下降外,連員工發聲空間都愈來愈少。上月 25日無綫記者採訪藍絲帶活動時遇襲,之後有員工自發喺 fb開設「 Tvb員工自發譴責對記者施以暴力」群組,力撐前綫新聞工作者。

成個 group冇講過公司不是,點知余詠珊維穩心切,以為員工聯手反大台,有傳佢下令旗下監製向有份聯署的員工「照肺」,以扣減年度花紅作懲罰,又要求即時刪除簽名否則炒魷。其中有份聯署的幕前藝人只得兩個,蔡康年已急急除名,不過𡃁妹李綺雯冇有怕,堅持簽名唔除名:「我覺得自己做嘅嘢係啱!冇搣名呢個需要!」𡃁妹大個女

綜藝科總監余詠珊見到旗下編審譚小龍發起「 Tvb員工自發譴責對記者施以暴力」群組,即時發功要求各員工除名,又在 fb稱不容許員工對公司指指點點。這次聯署簽名者多為幕後員工,幕前藝員暫時只得蔡康年及李綺雯有簽名。據知余詠珊大發雌威已經有好多人縮沙,其中一向對佔中十分支持嘅蔡康年更急急除名。週日( 2日)本刊致電蔡康年,他說:「我係有簽過!(但點解除名?怕冇花紅同解僱?)其他嘢我冇補充喇。」明顯受到壓力下被迫縮沙。

上月 25日晚無綫新聞記者及攝影師採訪藍絲帶活動期間遇襲,綜藝科編審譚小龍即喺 facebook開群組,力撐前綫新聞工作者。

一眾小生花旦唔敢簽,惟獨李綺雯夠膽,但 facebook就寫錯佢個「綺」字。

未發生余詠珊唔 like傳聞前,蔡康年個名喺聯處第二行,相當顯眼。

回應聯署全文

余詠珊仲喺譚小龍 facebook留言,過百字留言除咗話對方「魯莽及無知」,更稱對方「做任勝(性)行為,不要拖其他同事落水。」

𡃁妹:「冇搣名需要」

42歲蔡康年仔細老婆嫩,縮沙可以理解。不過靚妹李綺雯就冇有怕,只是在聯署名字中,原本的綺字卻寫成「婍」字,本刊週日致電求證,她先以 WhatsApp回覆「 yes! that is me!」又說簽名「 Y not?」及後在電話回應:「當時喺大陸拍嘢,喺 Wechat見到個 post,我就叫朋友幫我簽埋。(驚唔驚冇花紅甚至炒魷魚?)我冇親耳聽過余詠珊講呢啲說話。我覺得冇搣名呢個需要囉。我覺得自己做嘅嘢係啱。呢份聲明係支持前綫嘅記者。支持公司同事有咩問題呢?」如果大台啲姐仔小生,有你咁夠膽就好喇!

李綺雯簽名敢認之餘,亦話唔會搣名,仲話唔驚秋後算賬。

除咗撐自己同事,李綺雯仲實地去佔旺現場,貼相上 fb話佔中只有少影響,商鋪冇傳聞中所講冇生意。

網上圖片

李綺雯喺 facebook除咗撐佔中,仲閙埋 689,真係冇咩小花夠膽㗎。

蔡康年除咗係《創富坊》主持,亦做唔少綜藝科活動,又難怪佢要縮沙。

雖然受壓力下除名,不過蔡康年經常身體力行撐佔中。

網上圖片

撐得佔中,一定唔 like梁振英,蔡康年亦唔例外。

余詠珊驚自己啲藝人反公司而大發雷霆,反而珍姐(右)就冇阻止人簽名,旗下唔少 PA及編審都有留名續撐。

余詠珊講嘢你要聽

余詠珊喺大台掌管成個綜藝科,位高權重,講嘢當然大口氣啲。最近仲不時口出狂言,句句都啄住王維基,講到炒人就話係正常更新喎!

講炒人

根本呢個行業係需要年輕人,我成日同 Mark(李寶安)講一間公司最理想嘅狀態就係每年 cut 5%人,然後請番 5%新人,喺我心目中,唔係裁員,而係更新。

講維基

王維基只不過係 dreamer

講爆料

我對作為這等同事的上司,我感到十分慚愧。



鍾意就快D Share啦!