掃呢頁CODE去手機

2015年1月16日 星期五

[忽然1周 - 1016] Eason是這樣槽肥的 Eason,陳奕迅,MW,




Eason明明知道自己腰粗背厚 pat大大,依然着淺灰套裝。呢啲,咪自信囉!

媽咪姐

Eason是這樣槽肥的

當愈嚟愈多男星學張家輝走去操肌嘅時候,有性格嘅 Eason係從來冇諗過減減個腩同對榕樹腳嘅。

早幾日啫,又喺街度見到 Eason做緊佢唯一會做嘅運動,即係純口部運動——吹水嘞!佢同幾個 friend邊行邊吹,個肥腩同巨躉「搖曳生姿」。唉∼鬼咩!媽咪姐知道,吹神一得閒就同老婆阿徐去食好嘢,佢仲最鍾意食麵。澱粉質最肥㗎嘛!唔脹就有鬼咯。但阿徐呢,陪完老公食,自己即刻喪跑 keep fit。槽肥老公呢家嘢,佢絕對係專家!

最愛食麵

阿徐成日喺 ig貼佢同老公嘆美食嘅相。 Eason就最鍾意食拉麵同意粉,連 fans都知。

阿徐失驚無神都跑 38K,食幾多都唔怕啦。

阿徐就醒喇!



鍾意就快D Share啦!