掃呢頁CODE去手機

2015年1月16日 星期五

[忽然1周 - 1016] 鋪路做時裝女王 進擊陳嘉寶箍闊少同居 陳嘉寶,MW,




早前,黃頌祈到尖沙嘴會合女友,兩人手拖手由尖沙嘴行到旺角。

娛樂喧

鋪路做時裝女王 進擊陳嘉寶箍闊少同居

去年陳嘉寶( Anjaylia)因飾演「少女版李若彤」而人氣急升,雖然爆出已有大她八年,在教會認識的半億闊少黃頌祈( Epaphras)做男友,但身為基督教徒的陳嘉寶,揚言不會發生婚前性行為,會為信仰保持處女之身。

不過,本刊早前就發現陳嘉寶已經和男友在炮台山海峰園同居。事實上,陳嘉寶相當進取,不但願意放下信仰為箍男友而同居,又為進軍時裝界鋪路。既是模 art,又是準闊太,認真有計。

25歲的陳嘉寶去年憑《女人俱樂部》成功入屋,工作一個接一個。今年她在大台科幻新劇《殭》擔正女主角,拍住視帝鄭嘉穎,進一步升呢。

感情上,陳嘉寶亦十分進取。曾自言同男友見少一面都唔得嘅佢,與有米男友黃頌祈( Epaphras)拍拖接近一年,早在去年尾已經進駐男友屋企,開始同居生活。

進駐近千萬大宅

陳嘉寶現已進駐黃頌祈位於炮台山海峰園的大宅。大宅屬黃頌祈所有,市值約 9百萬。

同日深夜,陳嘉寶坐上黃頌祈座駕,一起返回男方的寓所。

十指緊扣行旺角

早前陳嘉寶與助手到銅鑼灣醫肚,之後更急急坐地鐵到尖沙嘴會合男友。等候期間,陳嘉寶不時 send短訊俾男友,二人會合後,懶理路人目光,全程手拖手,由尖沙嘴行街行到旺角。

「 Epaphras曾因刑事恐嚇及不小心駕駛罪成而有案底,但 Anjay(陳嘉寶)成日同朋友講已經認定佢係結婚對象。

同我哋出街, Anjay電話永不離手,因為要同男友報告行蹤,真係好鬼寃氣!」知情人士說。

兩人當晚到朗豪坊食日本菜。落到街,陳嘉寶與黃頌祈亦不避嫌,全程十指緊扣。

剛於上周四( 8日)生日的陳嘉寶,在微博展示收到男友送的大束向日葵。向日葵的花語是「得到幸福」,難怪陳嘉寶咁冧。

升格舞台

陳嘉寶因同大台拍《街頭魔法王 2》而認識了魔術師甄澤權。去年 11月,陳嘉寶更為甄做表演嘉賓。

陳嘉寶拍《女人俱樂部》時,身穿健身舞衣,迷盡不少宅男。

當日,陳嘉寶與男友晚飯後,就上了他的座駕,於深夜齊齊返回男方住所。上樓前,陳嘉寶發現本刊,即上前質問記者身份。事後她出席活動時,解釋男友黃頌祈曾收到恐嚇信,故誤會記者是狂迷。但訪問當日,記者已向她表明身份,而她亦未向記者提及被「狂迷」恐嚇。

「 Anjay同 Epaphras拍拖冇幾耐,男方已經想同 Anjay住埋。 Anjay本來怕父母唔鍾意,不過佢都想箍住呢個筍盤,卒之都應承同居。自從佢兩個公開拍拖後, Anjay講過自己係教徒,唔會有婚前性行為,所以佢更加唔想俾傳媒知道自己同居!」

做公關學做生意

陳嘉寶除了演藝工作,近日更加盟少女服裝品牌「 LOVE LRE」。雖然陳嘉寶未有入股,只是負責做公關,不過就打盡人情牌,不但自己做生招牌,更「拍膊頭」搵一班「 M Club」好姊妹做模特兒。據悉陳嘉寶願意紆尊降貴做公關,除為了學習做生意,更為日後做老闆娘鋪路。

陳嘉寶有樣又有腦,仲有個有米男友,想做老闆娘,又真係比別人容易!

陳嘉寶不時找拍《女人俱樂部》認識的好姊妹吳嘉熙(左一)及李靜儀(左三),幫手宣傳「 LOVE LRE」的服裝。

早前阿 Yu飛周永恒,陳嘉寶食住個勢,找她為品牌宣傳。

雖然男友有半億身家,不過平日陳嘉寶一個人時,都是搭地鐵。當日她就是乘地鐵,到尖沙嘴會合男友。

年入百六萬

有「少女版周慧敏」之稱的陳嘉寶,近年廣告一個接一個,估計她已年賺逾百萬,成為 90後富婆。



鍾意就快D Share啦!