網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月29日 星期四

[壹週刊 - 1299] 睇拍戲 三嘴周潤發 劉嘉玲嗌 Encore 劉嘉玲,周潤發,嘉玲,M1,




同發哥親熱嘴嘴,嘉玲話未夠喉,已經報定名,等下次合作。

探熱針

睇拍戲 三嘴周潤發 劉嘉玲嗌 Encore

相隔超過二十年,繼八七年的《江湖情》和九二年的《我愛扭紋柴》後,周潤發、劉嘉玲在賀歲片《賭城風雲 II》再度合演情侶,導演安排兩人在泰國芭堤雅三個靚景拍攝親熱場面,即使全程有發嫂監場,嘉玲都好 enjoy,還意猶未盡,報定名:「期待下一部戲再合作!」

搭船來回兩粒鐘

去年賀歲,《賭城風雲》後勁十足,內地票房收過五億人仔,電影公司立即拍板開續集;男主角周潤發膽拖張家輝、余文樂和女主角劉嘉玲,演員陣容十級跳。

配合劉嘉玲和周潤發這對鑽石級組合的親熱場面,外景隊分別在芭堤雅的派島海灘、真理寺和春武里三個靚景,實地進行拍攝。為求交足功課,《賭城Ⅱ》製作成本上調到億五人仔,再有機會同發哥合作的劉嘉玲,承認有壓力。

「套戲睇得出好認真同落本,導演王晶仲話要我拍一啲驚心動魄、激烈嘅親熱戲,原本都好緊張㗎,但嚟到拍攝現場,見到啲環境同天氣又好,個人即刻放鬆晒,非常享受咁就拍咗場戲。」劉嘉玲說。

劉嘉玲說,到派島開工,單是船程,每日來回最少兩粒鐘,她和發哥在島上有場水中激吻戲,監製劉偉強明知女主角喜歡香檳,特意準備了一支「堅嘢」做道具。

「發哥配合劇情飲咗一兩啖,其餘都俾嘉玲姐飲晒,冇嘥!」一名劇組人員說。

身邊好友得知劉嘉玲要去泰國和周潤發拍五日外景,紛紛提出隨團出發陪拍戲,不過卻被嘉玲一眼拆穿。

「發哥好 nice,同個個都影自拍,令到嚟探我班嘅朋友都好開心,佢哋口口聲聲話嚟陪我,實質係嚟探發哥。」嘉玲笑說。

有發哥從後攬住,手揸香檳有仔呵又有酒飲,嘉玲好享受。

電影找來金牌美指張叔平,負責為兩人預備襯到絕的靚衫。

愛影相的發哥,開工期間,不時同嘉玲自拍留念,監製劉偉強都有份分享。

人肉百科全書

事隔廿幾年再同發哥做情侶,嘉玲覺得彼此都成熟了不少。

「發哥會同我分享佢嘅人生觀,亦有多年嚟嘅閱歷同見聞,例如行山、食物、點樣注重健康等等,佢好似一本百科大全咁,有好豐富知識,有咩問題都可以問佢,喺佢身上學咗好多嘢!」

對今次的合作,發哥坦言:「係一個浪漫回憶,我幾鍾意。」至於嘉玲更講到明想 encore:「好似有啲未夠喉,好期待下一部戲再合作。」

開工五日,連拍三場親熱戲,即使發嫂全程在場,嘉玲都不覺尷尬。「唔會,做戲啫,呢啲戲反而唔可以同太熟嘅人做,好似我同梁生(梁朝偉),就做唔到,一定會好尷尬。」嘉玲說。



久未拍電影的 Soler Julio,同嘉玲有不少對

手戲。

平日在舞台上木口木面的 Julio,原來表情豐富,誇張的舞步充滿戲劇感。

上週三同張家輝到北京為電影宣傳的發哥,以新髮型示人,睇落又潮又 young。

在發嫂的陪同下,發哥開始為電影四出宣傳,仲要做到農曆新年前先收爐。



鍾意就快D Share啦!