網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月29日 星期四

[壹週刊 - 1299] 噴血齊昕 齊昕,梁齊昕,M1,




影影吓相,索性主動連毛都除埋現真身。

社交圈

噴血齊昕

儘管人人都鬧爆 CY女梁齊昕,佢依然我行我素,近日她更殺入 ball場,濃妝艷抹,配以一身血紅色打扮出席時裝騷,成為社交圈火辣辣的新血。

CY女 風騷撥髮

特首女梁齊昕上週四身穿紅色連身裙襯狐狸毛背心,以嘉賓身份現身上海灘時裝騷。她左扭右擰俾記者影相十分鐘,其間仲 model上身,搔首弄姿,左右撥髮。問齊昕是否想做模特兒?佢話:「唔係,我有自知之明。」有冇問准特首老豆嚟睇騷?「同佢哋冇乜溝通……所有嘢都唔會問(父母)。」

右撥

左撥

關之琳 一笑置之

見慣大場面的關之琳打頭陣出席 Moiselle騷,亦是傳佢跟台灣富商陳泰銘婚訊後首次現身,問關小姐婚禮搞成掂?會辦什麼嫁妝?她不慍不火笑住回應:「吓?依家都好多新聞唔係真嘅,依家生活幾好,就咁啦,咁老!過咗年紀就唔須要(結婚)。」

何超盈 有分寸

上週三跟阿媽梁安琪出席 Moiselle花生騷,識趣地留俾四太發言,「大家千祈高抬貴手,唔好講我唔換衫,你知照顧何生根本換唔到衫。」超盈見狀即補飛話:「不用季季新款, mix and match仲型。」隔兩日,她撐友人室內設計公司開張(下圖),被大堆記者圍問細佬猷君同台灣孖女組合 BY2成員 Yumi的戀情,她輕鬆回應:「佢話係朋友,幾斯文,佢啲朋友男女我都見過晒,咁你問呢個女仔,我咪講有見過。」即係講完都冇爆 Yumi係咪細佬女友囉!



鍾意就快D Share啦!