網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月28日 星期三

洪永城認冧唐詩詠 情人節發功 唐詩詠,洪永城,

洪永城高調向唐詩詠展開追求,更事先張揚會約她在情人節約會。(資料圖片)


洪永城認冧唐詩詠 情人節發功

洪永城(Tony)昨日竟然公開向唐詩詠表白,更事先張揚情人節時約會她,擺明想高調趁機擊退詩詠身邊的情敵!事實上,二人已不時單獨約會,說到會給詩詠甚麼驚喜?Tony直認:「我日日都做緊!」對於男方高調邀情人節約會,詩詠笑言要等對方正式邀請先再諗。

無綫藝人洪永城(Tony)與唐詩詠合作拍劇後傳出緋聞,Tony昨日出席活動時竟毫無避忌地坦承好like對方,並笑言:「有二、三百個like,若儲夠二、三千個like就公開。」他透露與詩詠有單獨約會,又坦言情人節會約會對方,知道詩詠鍾意別人下廚,他自己會惡補一下,看來追求行動升級!

約埋睇千嬅個唱

記者昨日再致電Tony,他初時指大家有個「美麗的誤會」,其意思是彼此「了解中」,而非「發展中」。直問他是否已展開追求?他坦白說:「間唔中」問詩詠如何表示,他謂:「我諗佢研究中,呢啲唔應該代表佢答。」說到情人節約詩詠,明顯「插旗」打退其他情敵,Tony對此謂:「呢啲筍盤梗係要早啲落手,我都想低調,不過呢幾日都有記者跟我,我估係之前佢哋影到我同佢食飯、睇戲,我哋有共同話題,大家又鍾意食嘢!(拖手未?)冇!不過尋晚(即前晚)先邀請佢去睇千嬅演唱會。(開唔開心?)開心,都有keep住約會。」

崔建邦表示若唐詩詠拍拖,他會替舊愛高興。
  • 崔建邦表示若唐詩詠拍拖,他會替舊愛高興。
洪永城昨日坦言好Like詩詠。
  • 洪永城昨日坦言好Like詩詠。
唐詩詠和洪永城在《載得有情人》中咀嘴。
  • 唐詩詠和洪永城在《載得有情人》中咀嘴。

問情人節會給詩詠甚麼驚喜時,Tony說:「結婚咩!(感動佢嘛!)每日都做緊(如果佢拒約咁點?)我唔知喎!咁我準備禮物、搵間好啲餐廳先。」說到聽聞他身邊有不少女仔,他即謂:「佢仲多過我,又多緋聞過我,佢吸引男性多啲。」

崔建邦恭喜舊愛

女主角詩詠昨日接受訪問時,提到Tony表晒態,為何她還未接受?她說:「哈哈!呢啲嘢畀啲空間好多嘢需要了解吓先!(了解日日都做緊嘞喎!)我唔知呀!(佢日日做緊係乜?)正常關心、問候whatsapp。(情人節會否應約?)暫時未收到invitation,等佢真係約先」對於Tony搞出美麗的誤會,詩詠取笑他:「佢身為一個主持,真係要學主持技巧,唔好再搞到人哋誤會!佢啲表達能力有問題,等佢表達好啲先答佢!」

另外,唐詩詠的舊愛崔建邦被問到此事時說:「如果係真嘅都恭喜對方,最緊要佢開心。」

文:影視組



鍾意就快D Share啦!