網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月28日 星期三

[FACE - 401] 多口味 男神轉性? hehe團夜蒲 王宗堯: he、 she、 it都得 王宗堯,BKD_S,MF,




型男 Xavier

王宗堯原來唔只女性朋友多,連男性朋友都唔少,不過佢話就算同男仔玩到好激,相信大家都唔會誤會佢係「 hehe」。

真面目

多口味 男神轉性? hehe團夜蒲 王宗堯: he、 she、 it都得

無懼被封殺而現身金鐘支持雨傘運動,其後更憑《選戰》張癸龍一角榮升男神嘅王宗堯,人氣飆升帶挈工作量大增,收入幾級跳,男神仲話儲緊彈藥買磚頭自住添!

身為男神,身邊唔憂冇女,話就話同 Coffee和小三 Ruby傳過緋聞,不過統統都係無米粥。上週二( 20日),本刊撞見王宗堯孖住一位型男食飯夜蒲直落,眼見好密友 feel喎,唔通轉性玩 hehe?王宗堯回應本刊:「咁我 he、 she、 it都得㗎!」吓?真係多口味到咁呀?







王宗堯最近密密拍廣告,有護膚產品、又有電鬚刨,話咁快就儲到首期

入行 12年嘅王宗堯拍過唔少電影,早前仲為新戲《壹獄壹世界:高登闊少踎監日記》豁出去喺街上裸跑,加上佔中男神,本來已經有一班女 fans,最近仲多咗班男 fans添!

男女通吃

多得男神稱號帶挈,王宗堯成為廣告新寵兒,收入幾級跳升,仲有望買樓自住。

做得男神,朋友自然多,上週二( 20日),本刊就撞見王宗堯相約一位型男食飯加夜蒲直落,唔通冇女埋身要玩 hehe?本刊週一( 26日)致電王宗堯,他解釋:「嗰晚有位台灣朋友嚟咗香港,咁啱有個朋友,以前都喺台灣住,所以叫埋佢一齊食飯。(一齊返屋企?)佢係我喺台灣識嘅香港人,做咗好耐兄弟,佢𠵱家都喺香港做演員,叫梁國堅( Xavier)。(驚唔驚被傳 hehe?)哈哈,𠵱家興啫!不過都唔使傳呢啲嘅! fb有啲留言話我男女通吃,覺得好好笑,咁我 he、 she、 it都得㗎!不過我唔係,我好鐘意女仔㗎!(近排收入多咗,會唔會搬離唐樓?)多得《選戰》,多咗 event同廣告,收入都正常,希望 2年內買到樓,首選港島區 600呎嘅單位。」相信男神距離目標不遠

好巴打

王宗堯同台男 Xavier情如手足,兩人已經相識 6年時間,得閒仲會約埋打拳兼食飯,兩兄弟嘅感情真係 friend過打 band㗎!

Xavier都係拍戲搵食,網上仲不時會有晒肌相,身形仲好 fit添!

住唐樓

王宗堯榮升男神後,已經極速由銅鑼灣二百呎劏房搬到灣仔三百幾呎唐樓獨立單位,收人大增,男神仲話已經儲緊首期,準備入手。

上週二( 20日),王宗堯一支公買完貓糧就去㩒錢,之後就到火鍋店會合一班朋友。

王宗堯人氣急升,帶挈地位都同步升呢,喺公司嘅週年晚宴中已經企正中間,隔籬就係一哥「 cool魔」張智霖。

王宗堯現居住三百呎唐樓,下一步已經計劃買 600呎的港島區單位。

《選戰 2》有劇本

雖然有傳播放中嘅《童話戀曲》收視大跌,令到港視後勁不繼,仲有傳原本下月關拍的《選戰》第二集要順延,但男神王宗堯就好有信心,「我唔擔心喎!其實《選戰 2》劇本已經收到,而且《選戰》播完之後就播《導火新聞線》,係一個廿幾集劇集,雖然取向同題材都唔同,但我睇完成套劇,對佢有好大信心,係香港人好關心嘅議題,故仔、角色同《選戰》好唔同,希望畀人睇到好多角色我都可以做到!」

一共有 15集的《選戰》,喺下月 21日就會大結局,而李心潔同智叔嘅一場辯論情節仲係必睇位。電視畫面

《導火新聞線》緊接《選戰》播出,劇情主要講述一班記者如何利用一支筆堅守公義!啱晒佔中男神做喎!電視畫面



鍾意就快D Share啦!