網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月28日 星期三

[FACE - 401] 人比人《巨聲》辛酸 阿嫲接濟 陳慧敏:唔出街食都唔夠用 陳慧敏,MF,




慧敏哥一身 bra top嘅運動裝束好有睇頭, 22吋纖腰仲好養眼,「小腰精」個朵果然名不虛傳!

真面目

人比人《巨聲》辛酸 阿嫲接濟 陳慧敏:唔出街食都唔夠用

大台又《巨聲》又《星夢》,年年有唔少新面孔誕生,行起運上嚟唔係歌唱比賽出身,只要簽咗大台星夢唱片嘅,一樣金曲金都照攞!攝石人易做,但更多人選擇一步一路,靠自己捱出另一片天空。

好似《巨聲》出身嘅陳慧敏( Vivian)冇簽星夢,反而投靠 Paco的太陽娛樂,頒獎禮冇佢份,但人人都知佢唱得。唱得都要練,有「小腰精」 22吋腰的慧敏哥,一直 keep住裝備,講到辛酸,莫如要 70多歲嫲嫲接濟自己。「覺得好辛苦,但決定咗行呢條路!」慧敏哥,加油!

慧敏哥最低潮嘅時候,嫲嫲試過出手借 2萬蚊畀佢救急,對於呢件事,慧敏哥就好內疚咁話:「嫲嫲七十幾歲都仲要照顧我、擔心我,自己覺得好辛苦!」網上圖片

澳門長大的 25歲陳慧敏,憑住參加《超級巨聲 2》而入行,去年被金牌經理人黃柏高羅致其下,正式成為歌手。成功泊到大碼頭,陳慧敏雖然仍未闖出名氣,不過就時刻保持作戰狀態,一有時間就落街跑步,練到氣又順便修埋身,一雞兩味。

「唔會畀自己超過 90磅!」

陳慧敏身形細細粒,不過對保養好有心得,說:「每日飲 2公升水,去水腫又可以保養聲線,一起身就會灌 2大杯水!」

本月初,本刊撞見慧敏哥去到觀塘海濱長廊練跑,一開波就先做拉筋動作,之後索性除埋外套繼續拉, 22吋纖腰表露無遺。本刊再致電慧敏哥,她說:「準備出 EP,想地獄式訓練自己。(身形好 fit喎?)𠵱家體重 88磅,條腰 22吋,呢個磅數上鏡好睇啲。雖然鍾意食嘢,但絕對唔會畀自己超過 90磅!」

原來慧敏哥除咗身材有睇頭,筋骨仲好柔軟㗎!單睇呢吓高難度嘅拉筋動作就知功架十足。

正所謂勤有功,戲無益!慧敏哥放假唔使開工,就會落街跑步,仲話練到氣又可以 keep fit喎!

阿嫲 2萬蚊救急

入行 3年時間,原來慧敏哥都儲落唔少辛酸史,其中家人更令她感觸最深,她說:「自己喺上年問過屋企人借錢,因為喺香港嘅住宿同使費都好大,就算唔出街食都唔夠用,又唔想借銀行就惟有問屋企人,知道佢哋會擔心,自己個心都好唔舒服!(最難過係邊件事?)我嫲嫲已經七十幾歲,佢舊年畀咗 2萬蚊我媽咪,話係畀我,當時聽完自己一個人就匿喺屋企濠哭,覺得嫲嫲都七十幾歲都仲要照顧我、擔心我!自己覺得好辛苦,但我又決定咗行呢條路,呢啲位就好難取捨。」

唔講唔知,原來高登巴打都好冧慧敏哥,仲大讚把聲溫柔又靚女,分分鐘下一個高登女神就係佢喎!

簽咗黃柏高後,慧敏哥的商演活動都接唔少幫補生計,早前就擔任商場表演嘉賓。網上圖片

去年,慧敏哥被金牌經理人黃柏高羅致其下,正式成為歌手,最近推出首支派台歌〈小人物〉,而 MV嘅封面仲係自己一手包辦!圖片

慧敏哥講《巨聲》

林欣彤

佢會借屋企畀我住,大家一齊瞓、沖涼,佢係我嘅避風港,好多事都會鼓勵我。

許廷鏗

參加《巨聲》時認識,啱啱識嗰陣已經同佢喺梳化傾咗個幾兩個鐘偈。

胡鴻鈞

啱啱參加《巨聲》嗰陣,人生路不熟,佢試過帶我去一個地方,再由嗰度帶番我去原位,就算行好長嘅路都肯陪我行。



鍾意就快D Share啦!