網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月18日 星期三

亞視告急:蕭定一成功收購29套亞視劇 亞視,蕭定一,




蕭定一成功買斷29套亞視電視劇,特別多謝葉家寶及亞視管理層。(資料圖片)

next 1/1 pre

中國3D數碼娛樂有限公司宣布近期與亞洲電視斟洽買斷亞視部份電視劇集版權,經過連月磋商後,今日雙方終於達成協議。中國3D數碼娛樂有限公司成功購得由1977年至1981年共29套亞視電視劇永久版權,包括《大地恩情》系列三部曲、《大內群英》系列、《大丈夫》、《鱷魚淚》、《天蠶變》、《天龍訣》及《浮生六劫》等等,總集數合共1067集。

中國3D數碼娛樂有限公司主席蕭定一對於今次成功買斷29套亞視電視劇,回應道:「我好開心亞視能夠將我想要嘅劇集賣俾我,大家共度時艱,而我亦都特別多謝葉家寶同亞視管理層。至於價錢方面,數目就唔講啦,總之係一個雙方都接受嘅價錢。」同時,蕭定一亦希望亞視能夠跨越難關:「最希望亞視可以趕得切出糧,等啲員工可以開開心心過年。」

鍾意就快D Share啦!