網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月18日 星期三

[FACE - 404] 貪就手 《美人魚》妹輪住陪 星爺暗交姚明巨胸表姨仔 星爺,美人魚,BKD_S,周星馳,MF,




在《美人魚》中有一幕低胸游水戲, Eva的驕人身材盡覽,星爺明俾位佢上。網上圖片

真面目

貪就手 《美人魚》妹輪住陪 星爺暗交姚明巨胸表姨仔

星爺周星馳為拍《美人魚》,早前搞咗一輪海選,終於選到幾位美人魚,咁精挑細選,梗係好嘢

除咗主角林允,另一位演美人魚嘅上海模劉馥怡( Eva)唔單只身材勁,原來仲同星爺好鬼老友, Eva除咗喺 ig經常提起星爺,星爺仲送過親筆簽名電影 postcard俾佢添。 Eva仲自爆話星爺曾經問過佢 iPhone 4點用;而 Eva原來係姚明表姨仔,唔簡單㗎!







身高 174cm的 Eva,有料唔怕晒,着水着影相好閒。《蘋果日報》圖片

星爺監製的《美人魚》趕住埋尾,片中大量索人魚,真係眼都花,其中飾演美人魚之一的 Eva更好喜歡將自己同星爺的關係擺上網,喺其 ig內就有她偷影星爺背影的照片,又大晒星爺送她的親筆簽名相片,她更曾對本刊自爆說:「星爺曾問我 iPhone 4怎用!」出到問女點用電話呢招,星爺又真係老套咗!

偷影星爺

網上圖片

在片場冇人敢挑戰星爺,更加冇人敢影星爺相,係得 Eva咁大膽,仲叫人估吓佢係邊個。

出身富家女

俾得星爺睇中,其實呢位 Eva來頭亦不少,她父親是上海一銀行經理,家境富貴的她,三年前來港發展時就大晒驕人身材,去年的先施百貨廣告,亦是由她演出,最威水係, Eva的表姐夫原來是國寶姚明。單靠呢個關係,已經夠星爺加分啦,一般女仔,好難俾星爺睇得上眼囉!

Eva同錢國偉合照好大方,不過佢一早俾星爺睇中先,錢大導當然唔敢出手。網上圖片

Eva在微博仲勁晒星爺親筆送嘅答名 postcard,原來啲女真係會當寶。網上圖片

早前星爺難得在港,亦約了另外兩位少女在九龍城食潮州菜,兩女一見鏡頭便即刻左閃右避。《蘋果日報》圖片

姚明係表姐夫

網上圖片

Eva劉馥怡父親做銀行業,家境富裕,更是姚明親戚,在內地人脈唔講得笑!

拍先施廣告

來港代表作算係先施電視廣告,由頭帶到尾!電視畫面

Eva(劉馥怡)來港 3年,現屬 Stazpeople旗下 model, 2年前在軟硬×草蜢演演會中擔任舉牌女郎。網上圖片

《美人魚》件件大胸

想做星女郎唔係咁易,上年《美人魚》海選鬼咁墟冚,結果內地演員林允被選中做女一,其餘配角仲有本地薑蔚雨芯同寸嘴 Barbie夏尉喻加埋 Kabby同 Eva,真係件件魚都有咪睇!

林允

林允樣貌清純甜美,但早前被網民起底,指 19歲的她曾因群毆同校女學生,被派出所拘留了 15日;又傳她曾在學校做假貨代購,有過 4個男友卻說未拍過拖,周星馳助理陳振宇則回應:「白痴!有證據再說。」

夏尉喻

夏尉喻自稱同林允好熟,因為戲服又薄又性感,唔可以貼暖包,於是同林允研究咗四川辣椒保暖食譜,落水唔怕凍親咁話。

蔚雨芯

蔚雨芯在海選時落敗,但自爆星爺喺台上突然走埋佢身邊握手,又同佢講會預佢演一角,咁事實有冇份演呢?到時睇戲至知喇!

鍾意就快D Share啦!