掃呢頁CODE去手機

2015年3月13日 星期五

黐祖兒升呢 劉浩龍轉新會囂屎 [忽然1周 - 1024] 祖兒,劉浩龍,浩龍,容祖兒,MW,



活動上,劉浩龍向傳媒表明當日踢記者鏡頭純屬誤會,並否認自己囂張,叫現場記者做自己的「品格證人」,七情上面。

娛樂喧

黐祖兒升呢 劉浩龍轉新會囂屎

霉足多年的劉浩龍,自成為天后容祖兒背後男人後逐步升呢,最近更成功以 300萬轉會為太陽娛樂旗下藝人。近日他被指一朝得志,語無倫次,與女友外遊大阪返港不甘被拍,扮唔小心踢記者鏡頭。

本刊收到消息,自我感覺良好的劉浩龍,甫入新公司,便事事要求與公司一哥許志安睇齊。至於早前有份拍《 12金鴨》的他,在片場撞見東亞舊同事王菀之竟視而不見,大鼻指數急升。

劉浩龍 97年入行以來,事業一池死水,感情生活卻多姿多彩。半紅不黑的他,兩年前撻着天后祖兒,事業身價亦立即起飛,除可以用女友飛行里數換商務機票陪外遊外,靠祖兒的人脈關係,去年尾更有幸拍吳君如的賀歲片《 12金鴨》。

祖兒眼見男友在東亞唱片發展不如意,即搵自己舊同學、現任太陽娛樂高層唐才智( Alex)幫手,最後成功令男友獲 300萬轉會費過檔,為期 3年。朝中有人好辦事,以往屬二線尾三線頭歌手的劉浩龍,在上月的太陽娛樂簽約儀式中,得到揸 fit人黄柏高的高度重視。 Paco更明言會幫他在紅館開個唱,擺明力捧。

Paco新寵

霉足多年,劉浩龍上月終簽約 Paco旗下的太陽娛樂,轉會費 300萬 3年, plug新歌出碟之餘更有望在紅館開騷。

女友穿針引線

入行 17年,劉浩龍最大成就莫過於與天后容祖兒相戀。有指容為幫男友,親自出面向舊同學、太陽城娛樂行政總裁唐才智( Alex)(小圖)力薦,成功幫男友轉會。

片場當人透明

劉浩龍去年尾拍《 12金鴨》時,因經常拍實主角吳君如,戲份頗重,自覺在片場高人一等,更對昔日的東亞舊同事視而不見。一工作人員透露:「佢對如姐(吳君如)、華哥(任達華)嗰啲梗係有講有笑,但對住東亞以前嘅舊同事,就當人透明囉。以往佢去頒獎禮,同 Ivana(王菀之)都會有傾有講,但拍《金鴨》嗰陣,佢見到 Ivana都直行直過,招呼都唔打。」

誓做壓軸

上周六( 7日),劉浩龍出席公開活動。他到達現場後,見其他嘉賓未到,便一直留在保母車等(小圖),沒有下車與主辦單位的工作人員打招呼,直至所有嘉賓到齊,才施施然下車。

唔騷王菀之

拍《 12金鴨》時,劉浩龍對東亞舊同事甚至昔日好友王菀之都不瞅不睬,連日拍攝都視對方如陌路人。

與安仔睇齊

甫入新公司,劉浩龍便希望與昔日波友、現為太陽娛樂一哥許志安睇齊。而以往每逢周三與明星足球隊踢波的他,近日亦甚少蒲頭。

扮外國巨星

除了對眼忽然向上生,據知,近日有傳媒約劉浩龍做訪問,他亦學足外國一線巨星規格,要對方事先 set定問題讓他過目。知情人透露:「就算一線到 Sammi、祖兒,做訪問都唔使要預先睇問題啦。講真佢呢個動作,都係驚人問佢同祖兒嘅嘢啫。」

拍拖高調

劉浩龍和容祖兒拍拖兩年,愈來愈高調,除結伴祖兒坐商務機位外遊,更孖實出席朋友聚會。祖兒更開口講希望兩、三年後生 B,足見二人感情穩定。

唱得少詐型

據知太陽娛樂的確有意力捧劉浩龍,更籌劃一年後讓他在紅館開騷。公司近日安排劉擔任下月初吳國敬作品展的演唱會嘉賓,試試水溫,但有人卻嫌唱得少扭計。「阿敬個騷除咗搵師兄(劉浩龍),仲有安仔同 Sammi,佢哋當晚會唱三首歌,至於其他歌手就會唱一至兩首。師兄本來唱兩首,但佢早排就同公司詐型話要唱三首歌,可能佢想同安仔睇齊啩?依家唔夠一個月開騷,如果臨時轉 rundown會好煩,但阿敬就講明唔想得失任何一個 friend,所以呢排佢都好頭痕。」

上周六( 7日)劉浩龍到東涌出席活動,被問到用腳踢記者鏡頭時,他誓神劈願說純屬誤會,又呼籲記者做其「品格證人」。對於被指態度變得囂張,他堅決否認說:「我唔會咁低能咁蠢,因為受傷害嘅最終都係自己。」

身家三級跳

事業一直平平的劉浩龍,自從黐到容祖兒這個大碼頭之後,身家馬上三級跳,由 500呎舊居搬到跑馬地千呎新居之外,出入都揸祖兒的百萬波子。

高調揸女友波子

這架 JY字頭車牌的百萬波子(車牌是 01年祖兒老闆楊受成所送),轉眼便成了劉浩龍出入的座駕,且長期泊在他寓所的停車場。

跳出舊居

與天后拍拖沒多久,劉浩龍便由位於大坑的舊居,搬到月租要三萬六的跑馬地雲地利道新居(圖),租金足足貴一倍。

鍾意就快D Share啦!