掃呢頁CODE去手機

2015年3月14日 星期六

披露吳綺莉四大問題 小龍女醫院哭訴:佢飲完酒會推我 吳綺莉,BKD_S,





其他影片:>>






吳綺莉涉虐小龍女及家中搜索出毒品嘅消息曝光後,震驚娛圈。現時小龍女喺學校同社署安排下,暫時留喺醫院,據知佢之後會搬去同契媽一齊住。

究竟成件事係點?小龍女喺醫院接受訪問時,就道出來龍去脈,同埋披露咗吳綺莉鮮為人知嘅生活習慣。

一. 沉溺煙酒 「她每晚要喝兩枝酒,喝不下了,便讓自己嘔出來,再喝新的。」佢仲透露媽咪食好多煙。

二. 酒後失控 小龍女指媽咪酒後會向佢講難聽嘅說話,仲會出手,「她喝酒後會推撞我,我不覺得痛。」

三. 情緒有問題 「我覺得中國人對情緒病並不像外國那麼關注,我希望媽媽重新做人。」

四. 無故鬧人 「我沒有什麼朋友,我不開心便跟貓貓說話,牠死的時候,我哭得很厲害,媽媽罵我,説我太軟弱。」

小龍女仲話報警係希望媽咪好,「我不是要懲罰她……希望大家不要judge(批判)她。」

其實作為單親媽媽,壓力的確相當大,無論誰是誰非,我哋應該用包容嘅心去看待呢件事。

鍾意就快D Share啦!