掃呢頁CODE去手機

2015年3月14日 星期六

劉美娟爆吳綺莉有「怪誕行為」 吳綺莉,

劉美娟強調對事不對人。

劉美娟爆吳綺莉有「怪誕行為」

吳綺莉涉藏毒及虐女震驚娛圈,一眾圈中藝人大都認為事件純屬誤會,唯獨曾與吳綺莉傳不和的劉美娟另有看法。兩人曾於電台合作,有指當時劉美娟不滿吳綺莉有「怪誕行為」而影響做節目,更傳電台想辭退吳綺莉。劉美娟接受電話訪問未有正面回應是否不和:「唔知點解會有呢個傳聞,但我做咗娛樂圈咁多年,屬於一個專業嘅藝人,好畀心機去做好自己嘅事業,亦都鍾意同專業嘅藝人合作!如果你面對一個唔太專業,又唔太尊重自己工作嘅人合作,但佢又以為自己好專業嘅,真係好難合作,呢個係我個人睇法!」她認為若真有其事,身為公眾人物應向大眾交代。至於有指吳綺莉有「怪誕行為」,她直言:「有!但唔想多講,因為唔想講大話。(傳電台想叫佢走。)有聽過話要請佢離開,但唔知點解。」

卿卿:好驚訝

吳綺莉好友林建明則稱不清楚事件,希望是誤會。另一好友葉玉卿(卿卿)亦說:「依家啲細路女好反叛,身為媽咪都好難控制。聽到覺得好驚訝,個人覺得佢視個女係命根,虐待個女係冇可能,可能係誤會。」身為吳綺莉契哥的有線高層曾展章則說:「以我所知佢兩母女一直相依為命,希望係一場誤會。(傳佢有特別習慣。)唔覺,反而知佢戒咗煙。」

葉玉卿聞訊後大表愕然。
  • 葉玉卿聞訊後大表愕然。
(左起):卓林、陳嘉容<br>林建明(右)與吳綺莉(右二)私交甚篤。
  • (左起):卓林、陳嘉容

    林建明(右)與吳綺莉(右二)私交甚篤。
鍾意就快D Share啦!