掃呢頁CODE去手機

2015年3月14日 星期六

避談涉毒風波 暴瘦吳綺莉現身:我真係冇傷害個女 吳綺莉,BKD_S,





其他影片:>>






涉虐小龍女同藏毒嘅吳綺莉,中午喺寓所接受好友Nelson嘅訪問後,下晝就揸車去咗跑馬地舊居。

咁多風風雨雨,42歳嘅佢又真係憔悴,對眼仲腫晒,面對傳媒表現緊張︰「我唔想回應,我唔會回應囉!everything is fine 唔該晒 ! 」

而今日中午為有線做嘅訪問已經出街,佢承認自己有酗酒習慣,「因為我唔想食安眠藥先瞓到,咁會越食越多,由細到大都係,個女驚我身體有事。」

至於提到涉嫌虐小龍女一事,佢就強調:「我真係冇傷害個女……我自問冇精神虐待佢。」

最後講到警方於佢家中搜獲疑似大麻,佢明顯避談:「真係唔知,我當時都唔喺屋企。同埋依家所有嘢都交晒俾律師處理。」

鍾意就快D Share啦!