網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月19日 星期四

Jack& Queen 劉浩龍 [壹週刊 - 1306] 浩龍,劉浩龍,M1,



豪語錄

Jack& Queen 劉浩龍

小時侯覺得 J和 Q才登對, K太老了,有財有勢又點?看看 Q烙印憂怨的眼神,原該由小鬍子 J取悅天后。

長大了我明白,大一級點數就係大,哪管你「做到隻積咁嘅樣」,很難逾越。訪問中劉浩龍常常說:「尤其女朋友咁叻。」

而由 J變 K,是每個男兒的理想。他仍在努力,出道十八年,計起來比容祖兒更早。

套用了啤牌,劉浩龍別介意。他新簽的太陽城娛樂本業便是開賭, annual dinner抽獎高達一億羨煞旁人啊!「唔係抽獎,係鬥玩贏百家樂的總獎金。

「就是要靠運,由頭好運到尾。」

世事如是,技術其次。

遲來者

「師兄」這外號,勝在永遠年輕。

「在馮德倫家玩,他拿起 view cam,叫我扮師兄,何超儀扮師妹,即興自度打開微波爐搵師父,很開心。係嗰種人就群番嗰種人,那時我們已入行,仍抱着一份天真,拍 view cam是新鮮事便勇於嘗試,結果馮德倫真正做了導演。」

「後來, Wyman給我寫了首《師兄》。骨子裡,我的確似師兄性格,咩都攬上身。」

但還有更簡單的緣由。梅艷芳是首屆新秀冠軍,張學友是首屆十八區冠軍,沾上開山弟子格外響亮;九七年,新秀改名為全球華人新秀,劉浩龍也算大師兄。

他苦笑了。

比賽字號更大,餡卻變味,劉浩龍等運到的歲月比以往新秀仲長,坐等到無綫旗下的華星唱片停產……

其實出道早過女朋友吖,容祖兒在千禧年。師兄搖頭說:「我計自己○四年嘅,第一次出碟,頒獎禮的賽制係咁計。」他連那一點光彩都不敢蓋過 Joey。

「有趣的是,多年後我人在東亞,東亞買下華星品牌,我成為首位回歸華星的男歌手,還了心願。我自幼睇新秀長大,崇拜許志安而入行,有種總算做得到了的喜悅。」

好好,咁耐交都沒嗌過。

被刊登機艙相,劉浩龍說勝在沒說謊。

Sales

劉浩龍做到隻積咁嘅樣,在 TVB底薪三千,你說沉溺明星夢嗎?他自己亦頂唔順,跑出來做手錶 sales,於是你反過來怪他放棄理想,但他又自資數萬元錄歌、自薦找機會,能做的都做了。

與此同時,容祖兒爆紅冒起。

「她未入行我就識佢,同趙學而一班朋友飲嘢, Joey著住粉紅色衫、粉紅色裙……」

印象咁清晰,應該有啲嘢,但當時劉浩龍更在意生計。

「賣錶是,名牌來來去去十幾個,功能性自有 G-Shock,都不用推銷的,我推銷的是潮流,有平有貴, sell到你啱為止。音樂如是,我不會一味講自己獨愛 Blues獨愛 Jazz,講之嘛,最緊要 hit中潮流。

「派了歌去幾間唱片公司,無派的正東反而接見我,談足四粒鐘, Herman是我伯樂。我一向同女人啱傾,同媽媽也 close過爸爸,怎能和一個男人傾咁耐?原來,由九七年到○四年,不知不覺我成熟了,我似 sales嘛。」

七年,足夠小學生變大學生。

多年來在巨星群中穿插,終於輪到他做焦點人物。

已到達良朋共聚公開的一對階段,劉浩龍說如果他是衰人,不可能咁多朋友。

第二人生

劉浩龍的奮鬥史可以繼續數下去,但你有興趣嗎?自從兩年前交上容祖兒,連他自己都說:「改變好大,一切由頭做起。

「那時我陸續有電影上畫,又正在搞 mini concert,滿心期待跨前一步,到拍拖消息一出,關注都去晒那邊了,工作要重新部署。」

他甚至在港視劇集《第二人生》首次擔正, who cares?容祖兒才是開啟他第二人生。

埋怨嗎?當然不是。「撇開外間風風雨雨,我們兩個人適應完全冇問題,好好,咁耐交都沒嗌過。」

劉浩龍說,以前拍拖總會為「我唔搵你點解你唔搵我」之類吵鬧。「現在,女朋友咁叻、咁忙,彼此只會珍惜相聚時間。」

天后排場難適應吧?

「她去應酬,由公司安排,一定貴;到她自己揀,她寧願篤魚蛋。我就識得捐窿捐罅搵精緻特別嘅,在餐廳怕影到,外賣囉。一百萬鑽石我買唔起,飲飲食食仲 OK嘅。」

去旅行坐商務位定經濟位好?「這不答了。」

劉浩龍說改變大,也來自記者。「直接就係話我囂張了。我從不講大話,第一次被踢爆(外遊拍拖)亦好在冇講大話,原來第二天已經有機艙相刊登,否認就𤓓嘞,但我可以唔答,唔答唔係講大話。

「我曾經以為『大家咁熟唔好玩我啦』,但記者真係不停想知。寫我踢鏡頭,那是下意識,閂車門瞥見有嚿嘢(鏡頭)便順腳撥一撥,條片播出來,由讀者判斷好了,亦多謝你們有頭有尾,沒 cut走我 say sorry那句。

「真的,有個咁叻嘅女朋友,我要學習 EQ,我的表現要向她和她家人負責任,以前我未試過被如此包圍。這也是機會,尤其演戲,讓人知道劉浩龍擔得起成熟角色。」

一切那麼美好,唯一可惜是得失了一個好朋友——何韻詩?

「件事與報導出來不同,但都不便講。」

位置

真係未到巨星嘛,會令人難頂。

劉浩龍的口頭禪是「要知『定』」,不得不承認,他其實幾務實。

「簽約新公司時, Paco說:『本公司文化是要飲酒的,但如果醉貓咁,會被抬走。』」算嬉笑式的知「定」,接下來段數更高了。「到開記招, Paco給我驚喜,當眾宣告會為我搞紅館 show,合約沒寫的。」

如果合約列明幾時幾多場,有恃無恐啫。但開出一個令你發奮的誘因,不成事便是你自己出醜了。

「機會一直都在前面,八歲也有權做馬王,幾多贏了打吡反而後勁不繼。」

夢幻紅館 show會是怎樣?

「先別說夢幻,最緊要唔止一場唔止一次,只為了監粗實現夢想,太肉酸,會被睇穿死住要去。音樂編排也跟番唱片便好,不用自以為是改到面目全非,觀眾根本要重拾當年畫面,一聽前奏感覺返晒嚟。

「我會提自己在台上不要扮老屎忽,雖然捱了咁多年,真係未到巨星嘛,會令人難頂。」

睇演唱會,他偏愛許志安。「明明是行家,彼此又相識嘅,但我總忍不住站上前做小 fans。我受到他影響才入行的。」

感情遭遇也相似。

「係囉,做到許志安咁都俾人話,但努力可以日久見人心。」

像許志安鄭秀文拉埋天窗,便不怕流言。

「暫時未諗,暫時啫。」

兩個年輕人



劉浩龍西裝筆挺,但愛雙腿盤上梳化打坐。「入行第一個節目《 Sunday新地帶》(點唱播歌),每屆新秀獲派的工作,幾例牌,我盡量諗些突破,咁樣坐得唔得?結果要同監製拗足幾個月。」

唉,又唔係報導新聞,大台的門禁真令人窒息。

劉浩龍拍拍膝蓋笑着說:「覺唔覺得 close咗啲呢?」

開始明白他為何強調以○四年起計而非九七年——資歷夠久了,但未做得成巨星,於是走親切路線;正如做足十幾年專訪記者,扮唔起××飯局,最好你當我永遠年輕,才襟撈。

霎時間,我幾乎想學師兄盤足而坐,嘗試提腿,還是免了,年紀大機器壞……

鍾意就快D Share啦!