網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月19日 星期四

諸葛紫岐湊仔 冇面見人 [壹週刊 - 1306] 諸葛,諸葛紫岐,M1,



同你吟一吟

諸葛紫岐湊仔 冇面見人

已經做咗人媽咪成年嘅諸葛紫岐,唔似一般圈中星媽,人前人後甚少提起一歲大囝囝 Arthur,就算一家三口出街家庭樂,諸葛紫岐都會好避忌。

上個禮拜三(三月十一日)下午四點半,《壹》仔發現 Neway二少薛嘉麟,一個人去咗銅鑼灣利園 Cova,隔咗陣,就見到一把長亂髮,加埋黑超同口罩嘅諸葛紫岐,帶住外傭去餐廳會合老公。

阿媽扮幪面俠,囝囝居然零反應,睇嚟 Arthur已經見慣阿媽冇眼耳口鼻。當日食到黃昏六點,外傭抱住 Arthur行出餐廳門口四圍行,仲錫咗少爺仔一啖。大約五分鐘後,薛生薛太埋單離開,一行到出門口,薛嘉麟瞄到《壹》仔,通知老婆之後,就帶住外傭同囝囝急急腳上車走人,至於諸葛紫岐,最後消失响商場範圍。其實普通家庭樂啫,使唔使咁呀!

開完餐,諸葛紫岐講住電話單拖走人,至於老公薛嘉麟,就負責護住外傭同已經瞓着咗嘅囝囝,上車離開。

諸葛紫岐口罩黑超密封五官,好在 Arthur見慣見熟冇有怕。

已經一歲大嘅 Arthur,個樣生得相當趣致,就連外傭姐姐都錫到佢燶!

鍾意就快D Share啦!