網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月9日 星期四

妖男大震盪 [壹週刊 - 1309] M1,



偽娘風在香港興起。

編輯室手記

妖男大震盪

日本宅男溝唔到女,於是過界扮女人自我滿足,呢股「偽娘風」開始喺香港興起,男人老狗,扮到性感美少女咁樣,有網民稱佢哋做妖男。呢個專題一開始,我哋就先入為主,認為妖男都係有同性戀傾向,為了啱頻道,於是由 Phoebe一組女記者接手,希望大家盡訴女人情啦,套多啲心聲。

在妖男身上掛上鏡頭拍攝,結果真是全街途人都望實。

點知女記者 Cherry訪問完一返來,就媽媽叉叉,話呢班妖男當中,有部分一啲都唔「女」,仲好鬼鹹濕,扮女人只係想增加自己嘅性興奮,更不停分享自己點樣扮女人來自摸,達到性興奮。 Cherry聽完覺得好核突,特別係有一個扮成美少女,但又鵝公喉嘅人,不斷印腳又走光,再同你講鹹濕嘢,真係心都震埋。

Phoebe聽見咁,腦袋也大震盪,話咁鍾意玩,玩大佢吖笨。於是一改以前採訪拍片作風,將部 cam掛喺妖男身上,然後叫妖男實際去深水埗街頭行一轉,以主觀鏡頭角度觀察,睇吓途人有冇被妖男吸引,色迷迷兼眼甘甘咁睇。試完返來,同事問:「有冇人𥄫呀?」 Phoebe笑答:「有呀,仲有人想打佢。」

妖男身穿內衣,擺出

多個嫵媚甫士。

Phoebe又繼續腦震盪度新橋,希望將妖男整個變身過程拍下來,然後用快鏡半分鐘播晒佢,雖然最後效果唔係咁理想,但大家已經由過往文字採訪和影片拍攝嘅同一角度,改變成文章有文章角度,影片就另外度影片角度,一個古仔兩種玩法,一雞兩味甚至四味。

同組一男編輯聽聞唔少妖男扮起來都好靚女,於是又仗義幫忙,不停在網上約其他妖男出來見面,點知積極過頭,有妖男忽然問該編輯:「你其實係咪想搞我?」搞到成組人幾乎笑到碌地。

我哋成日都強調,呢個世界冇悶嘅古仔,只有悶嘅記者,當記者採訪時投入又做得開心,出來嘅古仔就一定好睇,讀者同我哋一齊過到癮,咪就係好古仔。(麥景慶)

鍾意就快D Share啦!