掃呢頁CODE去手機

2015年4月29日 星期三

衰貪靚 全組拍手掌 江美儀踩徐子珊:蠢真係無得醫! [FACE - 414] 徐子珊,江美儀,子珊,MF,



前週五( 17日),徐子珊出席完《以和為貴》宣傳活動後,即換衫趕去銅鑼灣。一向愛穿高踭鞋的子珊,當日亦着住 4吋豆零踭行街,唔怕腳痛。咁貪靚,唔怪得江美儀都忍唔住口寸佢。

真面目

衰貪靚 全組拍手掌 江美儀踩徐子珊:蠢真係無得醫!

近排神劇《大時代》重播,很多人晚晚趕返屋企煲劇,反而黃金檔期播放的大台劇冇乜人理,就連《以和為貴》上週大結局都冇乜人關心。

雖然《以和為貴》已經播完,但最近先有八卦新聞流出。《 FACE》收到消息,指劇中女主角徐子珊於拍攝期間原來被飾演她表姐的江美儀狂寸,拍攝時不停爆她在家都要着高踭鞋、寸她貪靚,還暗寸她蠢真係冇得醫,搞到工作人員拍手偷笑。兩位阿姐,一啲都唔「以為和貴」喎!

已貴為大台一姐的子珊,落車當然有專人幫佢開車門,甚有氣派。

徐子珊一向人緣麻麻,多年來傳出唔少不和傳聞,剛於上週五播完大結局的大台劇《以和為貴》,又傳出被劇中的大配角江美儀明玩暗寸。

之前已傳出徐子珊一向靠樣搵食,所以貪靚的她,今次拍《以和為貴》便被江美儀爆肚作對白狂寸。話說有一場講飾演她表姐江美儀與她在屋企的戲份,原本 2人在埋位前已傾好,要做出搞笑效果,點知正式演出時,江美儀見徐子珊在屋企都着住高踭鞋行來行去,卒之忍唔住在對白加多句:「喺屋企着乜鬼高踭鞋」搞到子珊非常尷尬。

劇組拍手偷笑

雖然子珊與美儀傳不和,但亦做足本份孖埋有份演出的朱千雪一齊合照,果然好戲。網上圖片

寸人唔使畀面的江美儀,寸得一次唔爭在寸第二次,話說有場戲徐子珊要在江美儀面前喊,今次江美儀又再借拍戲寸爆子珊,突然爆肚講了一句:「愛滋有得醫,蠢真係冇得醫!」據說拍完這場戲後,有不少工作人員拍手偷笑。

江美儀借拍戲明玩暗寸子珊,就此事前週五( 17日)本刊趁《以和為貴》全體演員出席宣傳活動,即場追問美儀,但她卻拒絕回應,但最後都補句:「唔好陷我於不義!」點會不義,大家拍手掌㗎!

爆肚對白寸到應

《以和為貴》中,飾演子珊表姐的江美儀經常鬧子珊,據知當中一句「蠢真係冇得醫」係專登借做戲來寸子珊。電視畫面

劇中,江美儀每次鬧子珊都七情上面,非常肉緊,做到真嘅一樣。電視畫面

前週五( 17日)記者趁江美儀出席《以和為貴》活動時,追問她與子珊不和一事,但美儀拒絕回應,還叮囑記者:「唔好陷我於不義」。

屋企着高踭鞋

子珊的確有很多場喺屋企的戲,都着住高踭鞋行來行去。電視畫面

除寸子珊蠢之外,還在另一場戲爆肚講句:「喺屋企着乜鬼高踭鞋」聽到現場工作人員拍手陪笑!電視畫面

姣男唔黐女

徐子珊自入行以來雖與不少男拍檔如吳卓羲等傳緋聞,甚有男人緣,但拍劇多年卻經常傳出與女拍檔不和、甚至被玩。

玩真摑

08年拍《美麗高解像》時,傳出陳敏之與徐子珊拍掌摑戲時,敏之堅打,搞到子珊要即時用冰敷消腫。

冇偈傾

《蘋果日報》圖片

由於同劇的伍詠薇與陳敏之 friend過打 band,有傳伍姑娘拍劇時唔多想與子珊溝通,兩人零交流。

勁爭寵

一向傳出徐子珊被老闆殼王陳國強寵愛,但 3年前殼王卻飛甩子珊,改捧高海寧,有傳失寵的子珊非常氣憤。

鍾意就快D Share啦!