掃呢頁CODE去手機

2015年4月29日 星期三

全靠洗米華氹功 正印擋住Mandy衝擊 洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,





其他影片:>>






洗米華正印陳慧玲佗住「華種」七個月,飽受小三Mandy衝擊,佢之所以招架得住,相信都係因為洗米華識分庄閒,氹功了得!

舊年7月,Mandy同洗米華喺灣仔拍拖食飯,搶米事件首曝光。洗米華急補鑊,同年11月,帶埋老婆去歐遊慶祝生日,面貼面攬到實,力證周太永遠得一個。

之後又爆出人肉坐墊短片,洗米華即於12月拖老婆現身君悅酒店酒會,俾足面守住頭家的華嫂。其後洗米華再被影到同Mandy把臂遊泰國,於是喺農曆新年,佢亦自動交人,帶華嫂同親友出埠玩。

鬥到今年3月,Mandy遮肚返港晒鑽,非常招搖。同月洗米華出席澳門春茗派對,就高呼:「我是最愛我老婆的!」洗米華咁識做,華嫂亦都落力守住頭家。
鍾意就快D Share啦!