網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月30日 星期六

恭喜!洗米嫂今早誕7磅B女 洗米嫂,周焯華,洗米華,陳慧玲,





其他影片:>>






真係峰迴路轉,之前有傳洗米嫂呢胎係仔,仲話洗米華十日內湊成一個「好」字,不過據知洗米嫂同Mandy呢胎都係女。

今日有報道指洗米嫂於凌晨時份已經開刀生女,洗米華全程陪同在側,成晚冇瞓。本報收到消息,指洗米嫂已於今早平安誕下7磅女兒。連夜照顧老婆嘅洗米華於今午十二點左右離開養和,應是回家小休。至下午點半左右,洗米華父親趕到醫院探B,洗米華家姐亦有陪同。探完B之後,洗米華家姐離開醫院時笑晒,但就未有發言。

而洗米嫂媽媽就喺下午3點左右離開醫院,應該就係啱啱探完阿女,見佢走嘅時候笑晒咁,不過就冇受訪。

而洗米嫂生咗嘅消息一出,陳山聰嘅阿嫂就喺facebook貼咗一束花,祝福洗米嫂母女平安,佢話:「恭喜好姊妹,母女平安。」

資料圖片 (採訪、攝影:羅慧敏、徐錦池、陳俊強) 洗米華家姐離開醫院時笑晒。
陳山聰嘅阿嫂就喺facebook貼咗一束花。(facebook圖片) 洗米嫂媽媽就喺下午3點左右離開醫院。
鍾意就快D Share啦!