網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月30日 星期六

出發前互窒 曾江笑謝賢:你啲粗口有音樂感 曾江,謝賢,



四個小生浩浩蕩蕩出發,今次唔好再講粗口喇!

next 1/1 pre

修哥(左)未出發就已經遊客上身,幫曾江影番張靚相先。

next 1/1 pre

跟住曾江(左)又同四哥互窒,一輪唇槍舌劍。

next 1/1 pre

鏡頭影住o架喂!

next 1/1 pre

你有你哋講,Joe Junior(右一)有Joe Junior自己食花生。

next 1/1 pre

行喇,唔好再傾喇!

next 1/1 pre

我信四哥對女人冇興趣,我真係信o架。

next 1/1 pre

四哥,你真係拎得晒啲行李?

next 1/1 pre

曾江、謝賢、胡楓及Joe Junior浩浩蕩蕩現身機場,為無綫節目《四個小生去旅行》遠赴俄羅斯取景,四子未出發就已你一言我一語互窒,場面爆笑。謝賢表示今次責任重大,要照顧年近八十、新加入的曾江,當Joe Junior稱上次負責照顧胡楓時,謝賢即笑着重提爆粗事件:「你照顧佢又害我講粗口?」在旁的曾江隨即抵死笑道:「你啲粗口幾好聽,有娛樂性又有音樂感。等我返嚟話畀大家聽,我有冇學到講粗口,但其實我哋專家過佢(謝賢)好多。」雖然謝賢自言今次不會爆粗,但立刻遭胡楓笑窒:「係今次真係唔會講一句!」

問到會否欣賞俄羅斯美女?謝賢說:「使乜睇,佢哋周街行,女人嘢唔好問我,我依家對女人冇興趣!」胡楓即爆料稱:「佢真係對女人冇興趣,依家係對一個咋!」曾江也加入寸道:「係一日一個!」

對於有傳謝賢早前做「通波仔」手術,更不獲醫生建議坐飛機遠行,謝賢打趣道:「我幾時有波畀人通,我有胸啫,冇波。(好耐之前『通波仔』?)冇事嘅,坐飛機有乜所謂。(接受太空人離心訓練?)唔知畀唔畀我哋玩,要驗身。」胡楓又指唔敢玩熱氣球和拖獅子老虎,更笑謂:「啲獅子老虎冇牙都仲可以考慮,有牙就唔好搞我,好似佢兩個咁(曾江、謝賢)冇人性,容乜易行行吓噬一啖。」

四人又攜同多箱行李出埠,曾江指配合製作組要求,帶備15天色彩繽紛的服裝,謝賢也自爆帶了四件行李,又坦言入面全放滿靚衫,他笑稱:「我唔貪靚,係公司唔受我玩,係我求(參與節目)返嚟㗎咋。」胡楓則說:「真係求番嚟,公司求佢好耐先做,佢準備好移民俄羅斯,所以帶咁多行李。」

腳患痛風數十多年的曾江,被問到怕否行程太辛苦?他說:「有乜辛唔辛苦,唔行得咪唔行囉,話知佢,夾硬嚟點得,講明唔得就唔得。(今趟舒舒服服?)我唔理,我要求我自己,佢要求我做唔到就最多盡力而為。」

鍾意就快D Share啦!