網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月30日 星期六

范冰冰公開戀情 李晨微博晒白色情侶裝 政治時事,冰冰,范冰冰,李晨,李冰冰,





其他影片:>>






現年33歲嘅范冰冰(范爺)早前有內地報道傳佢狠飛李治廷後,戀上《武媚娘傳奇》演將軍嘅李晨,更有傳李晨已向范爺送鑽戒兼跪地求婚,范爺亦見過家長,預計今年6月結婚,今年范爺情人節當晚仲李晨喺酒店蜜會團聚慶祝,不過,雙方一直未有承認戀情。

李晨今日喺微博貼出佢同冰冰嘅二人合照,二人均著白色情侶裝,李晨更留言:「我們。」似乎暗示佢哋係一對,話晒范爺今年過埋生日就34歲,早已踏入適婚年齡,公開戀情都好正常,唔少fans都祝福佢哋,回覆指「祝福冰冰和晨哥」、「終於等到了」、「恭喜恭喜啊,最喜歡你了,終於在一起了」。

(微博圖片) 早前已傳冰冰去咗見家長。 今日終於同大家公佈戀情!
鍾意就快D Share啦!