網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月22日 星期五

劉翔同葛天傳離婚 一個月內宣佈消息? 娛樂,劉翔,葛天,



中國欄王劉翔上年同葛天領結婚證,「欄王」劉翔同老婆葛天新婚約半年,早前傳佢哋自從上年9月領證後就聚少離多,傳出兩人因長期分隔兩地,又指劉翔回北京係住酒店,出現婚姻危機,葛天於今年4月已經透過微博回應傳聞,希望同劉翔可以白頭到老,間接否認離婚傳聞(新聞連結: http://bit.ly/1PA4PfH )。

不過,噚日又有內地報道爆,原來劉翔同老婆葛天嘅婚姻危機仲係未解決,據知情者爆料指,劉翔同葛天盛傳已經離婚,內地報道曾向葛天求證,不過工作人員就代葛天回答暫時不回應,更指佢哋會喺一個月內宣佈離婚。

據知,劉翔今個月17號喺上海體育場舉行退役儀式,當時老婆葛天都冇現身支持,劉翔喺發言中亦冇提及老婆,當時有內地報道指,葛天被問老公劉翔退役,佢嘅態度反而好平淡咁講:「我會祝福他,他一定會很好的。」未知係唔係嗰時,已經感覺有變?

鍾意就快D Share啦!