網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月22日 星期五

貼激罕三點式照 鍾舒漫:第一次有勇氣post泳照 娛樂,鍾舒漫,



【疑似「走陰」?】貼激罕三點式照 鍾舒漫:第一次有勇氣post泳照

2015-05-22 15:34:00



鍾舒漫貼激罕泳照,不過左圖疑似「走陰」;右圖就重新上載過。(instagram圖片)

鍾舒漫(Sherman)入行後間中都作性感打扮演出,不過好似未試過穿比堅尼示人,今日Sherman作出突破喺instagram貼上一張泳照,張相係早前佢同妹妹鍾舒祺去Kapalai影嘅。

相中Sherman身穿粉橙色三點式,擺咗個靚甫士,並寫道:「第一次有勇氣post這種泳衣照,謝謝妹妹鍾舒祺為我捕捉這一刻…留下倩影。想念#kapalai#」不過Sherman百密一疏,因為張相影到佢疑似「走陰」,oh my god!

未知係咪因為呢個原因,隔咗一陣,Sherman再重新上載過泳照,今次就見唔到佢「走陰」,仲解釋話漏咗亮點,所以再貼過泳照:「漏了亮點,我妹說,她拍的是那顆在我頭頂上的星星... 再來。第一次有勇氣post這種泳衣照,謝謝妹妹 @sukiekie @鍾舒祺sukie 為我捕捉這一刻...留下倩影。想念 #kapalai#」



原本鍾舒漫係上載呢張泳照,點知...(instagram圖片)



之後佢再重新上載過,「走陰」位已被消失。(instagram圖片)

鍾意就快D Share啦!