掃呢頁CODE去手機

2015年6月24日 星期三

放火玩得喪 理大被青年營 black list [FACE - 422 - 大專校園] MF,



大 O即係學生會搞嘅迎新營,一向夠多人又可以識吓其他系嘅人,閒閒哋都有 4、 5百人參加。

U Spy

放火玩得喪 理大被青年營 black list

大學考完試,又係時候為新 O Camp做準備,早前就有同學一早去埋營地,預演營火會,結果有露營人士擔心火舌飄到帳篷引起火災,召消防員到場,又成功上報。

大學 O Camp搞到神憎鬼厭, Spy就八到向來係搞大學 O Camp熱門地之一嘅烏溪沙新青年營,因同學之前唔自律,搞到營地烏煙瘴氣,所以索性將幾間大學列入黑名單,唔比佢哋租用,據知其中一間就係理大學生會(大 O),有今年搞手同 Spy講,「今年我哋好似往年咁入紙申請,年年都申請到,惟獨今年話我哋抽唔中,我哋後來問返先知因為以往有同學玩得太癲,又玩營火會兼深夜仲大叫口號,搞到附近居民狂投訴,聽講仲有好多間大學學會都係申請被拒。」

本來一個營拒絕,仲有好多選擇,但係每年大 O閒閒地都有 400、 500人參加,可以容納咁多人嘅營地就真係一隻手數得晒,理大學生會有排煩啦。

塞洗手盤

一個大 O至少玩 4、 5日,少不免會煮吓嘢食又或者用洗手盆洗吓嘢,不過搞到去水位塞晒,其他人用唔到又過份啲喎!

聲浪擾民

烏溪沙新青年營同雅典居相隔一條馬路,夜晚大叫又生火,搞到營地頻頻被投訴。

放埋火

年年 camp fire都係全 camp高潮,個 camp fire冇咁上下高都唔 high,唔搞到烏煙瘴氣至奇!

鍾意就快D Share啦!