網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月6日 星期六

歐陽震華不獲續約之謎 樂易玲開金口:冇人需要負責 歐陽震華,樂易玲,



自從爆出歐陽震華(Bobby)冇得續約大台之後,呢件事一直發酵,而最離奇係一直都冇人承認今次「有啱先搵你」嘅決定係邊個嘅意思!今日就有報道話,Bobby唔相信公司會咁對佢,亦透過經理人向珍姐(曾勵珍)求證,而珍姐仲話唔係公司意思,所以Bobby就話:「我唔想有些人單方面說話,要透明啲!」暗示有人喺度興風作浪!

至於製作資源部總監樂易玲都有回應事件,公司冇諗住唔用Bobby,只係因為Bobby健康狀況,好似唔太適合原本簽開嘅「一年一部」部頭合約,所以製作部要諗吓新嘅合作形式,佢自己亦有建議過三年兩部劇!樂小姐亦承認同Bobby 經理人傾約嘅時候,自己有在場,不過就冇聽到藝員部同事講「有啱先搵你」呢句說話,亦相信呢件事係誤會,所以冇人需要負責!

鍾意就快D Share啦!