網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月6日 星期六

娛圈四角戀 Edison小方爭Stephy阿嬌 Edison,鄧麗欣,Stephy,方力申,小方,鍾欣潼,阿嬌,陳冠希,





其他影片:>>






男女藝人好易日久生情。陳豪同廖碧兒05年就係拍《心花放》撻着,拍拖五年,被視為金童玉女。不過2010年陳豪拍攝《心戰》時,又同陳茵媺撻着。同時廖碧兒又約會富二代林忠豪。

03年,方力申先後同阿嬌及Stephy撻着。翌年,Stephy同陳冠希因為拍電影《九個女仔一隻鬼》傳緋聞,兩人更同遊台灣,不過Edison同阿嬌仍然係男女朋友。直至05年,Stephy至私有化方力申,終結呢段四角關係。

蔡思貝一直同舞蹈總監麥秋成拍拖。不過佢上年拍攝《衝線》時,就轉冧「大孖」周志文,搞到大孖俾有米女友Co Co狠飛,仲被逐出貝沙灣愛巢呀,陰功。

鍾意就快D Share啦!