網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月7日 星期日

Bobby不獲續約 樂易玲現身解畫 Bob,歐陽震華,Bobby,樂易玲,林盛斌,



日前爆出歐陽震華竟然不獲大台續約,仲有傳藝員部人士同歐陽震華講咗句:「有啱先搵你。」大台戲劇製作總監曾勵珍就澄清呢個唔係公司意思,好似暗指係當日有份傾約嘅另一高層樂易玲嘅意旨。

樂小姐今日出席活動時否認唔同歐陽震華續約,只係Bobby情況較特別,因為佢之前身體有問題,所以要改改合作形式。

至於係咪有人同Bobby講過:「有啱先搵你。」呢句話,樂小姐就話係對方接收有誤解啫,自己都阻止唔到。而最終續約與否,佢都係將個波推返俾珍姐:「珍姐一定要同Bobby溝通,去傾跟住點樣做,傾好晒喇,我哋藝員部就會準備合約佢簽囉。」乜之前唔係你傾約嘅咩,依家又叫珍姐去傾,大台作風,真係令人勾晒頭。

鍾意就快D Share啦!