網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月7日 星期日

何傲兒兩頭騰 日演爺孫戀夜戀周子揚 周子揚,何傲兒,





其他影片:>>






上月尾,何傲兒著住婚紗簽約俾林建名,以為「爺孫戀」終於「修成正果」,點知尋日又被影到何傲兒喺周子揚屋企過夜。究竟呢段三角戀幾時先分出勝負?

去年,26歲何傲兒同76歲林建名好親密咁去睇騷,爆出「爺孫戀」。之後有指何傲兒為傳移視線,搵嚟緋聞男友周子揚,喺傢俬店上演一幕連環13啜,又唔聽林建名電話,搞到林伯當眾老淚縱橫。

見到大水喉林伯咁傷心,何傲兒口頭話同子揚分手,實則係轉玩地下情,去年11月就被影到甜遊首爾,根本就唔似分過手。何傲兒就係咁「左右逢源」,直到今年5月29日,何傲兒著晒婚紗,收四卡鑽戒,動筆簽約大名娛樂,好有「出嫁」意味。

不過咁,意味呢回事真係好玄,何傲兒日頭痴實契爺,夜晚就再去會情郎。有傳媒影到周子揚揸車去佢將軍澳寓所接佢,兩人買完外賣,就返男方嘅西貢屋企,成晚都冇再出去。直到第二日下晝三點,周子揚獨自揸車離開寓所,買平價壽司俾何傲兒醫肚,兩位食飽飽,周子揚先送何傲兒返將軍澳。

又要揀「真愛」,又要保住「錢途」,係要咁頻撲架喇!
鍾意就快D Share啦!