網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月7日 星期日

樂易玲強調:冇話過唔合作 樂易玲,



樂易玲同曾醒明齊齊出席活動,亦大方接受記者提問。

next 1/1 pre

樂易玲一現身,現場記者爭相採訪。

next 1/1 pre

樂小姐表示最新進展係由曾勵珍去同Bobby傾,傾好由藝員部同佢簽約。

next 1/1 pre

強調「講嗰個意念同接收者有出入」,樂小姐指溝通當中有誤解。

next 1/1 pre

樂小姐指經理人應面面俱圓,先可以幫藝人爭取最好的利益。

next 1/1 pre

而曾醒明(右)亦補充指無綫從未講過不與Bobby續約。

next 1/1 pre

對於無綫褔將歐陽震華傳出不被無綫續約,歐陽震華的經理人Lydia直斥無綫高層樂易玲親口說出「有需要再搵你」而引發的羅生門事件,樂易玲今日現身油塘舉行的《潮拜武當》活動,現身說法。

她強調從去年12月開始,已經與歐陽震華的經理人傾續約的事,每次製作部都有出席,一直以來尋求最佳的合作方式,希望以不影響bobby的身體狀況下合作,到目前為止仍未有任何結論。至於是否想與bobby續約?她說:「唔想就唔會傾5至6個月啦,公司冇話過唔合作!」至於有否與bobby見過面?她說:「通常係傾好先會見bobby,依家都未有定案。」

至於Lydia指她親口講「有啱先搵你」,她謂:「會議細節不便透露,可能係講嗰個意念同接收者有出入,我唔覺得誤解係咁大嘅問題。」她又指無綫許多部頭約的藝人都有經理人,認為要好好傾才可令藝員爭取最好的利益,認為經理人應面面俱圓。至於bobby的合約目前是否由另一高層曾勵珍負責?她說:「藝員傾返嚟,用得最多係製作部,所以要商量。依家由珍姐去傾,傾好由我哋藝員部同佢簽約。」

對於bobby直言信經理人,樂小姐表示他們是工作夥伴,關係一定密切。至於有否為報道而生氣?她說:「公司所有事都係有制度,唔係我可以獨行獨斷,我又冇特別開心唔開心,因為每日都面對好多問題要處理。」她又指對續約有信心,因無綫對合作過的藝人都有良好關係。至於何時再與bobby傾談?她說:「下星期再跟進,聽日飛,星期二先返。」另外,無綫高層曾醒明最後補充一句,指無綫從未講過不與歐陽震華續約。

被問有關胡杏兒的新合約,樂小姐表示仍在傾談中,她說:「佢喺北京拍緊嘢,返嚟再傾,盡量」

鍾意就快D Share啦!