網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月17日 星期三

花心周志文斷米路 舊愛 CoCo:佢話唔開心 [FACE - 421] 周志文,MF,



當日 32度,袁紫僑( Coco)同簡淑兒一齊喺上環拍 MV,劇情就講 Coco幫簡淑兒追宅男,其實講咩都冇所謂啦,你哋都係睇身材嘅啫!

全知言

花心周志文斷米路 舊愛 CoCo:佢話唔開心

近年韓風勁,就算唔係 BIGBANG,其他女子組合好似少時、 After School、 T-ara都攻陷香港,其實本土都有索女組合㗎!好似一班周秀娜師妹組成嘅「少女標本」,家下都準備出碟,仲拍埋微電影 MV。

CoCo袁紫僑(前名袁聖殷)即係周志文舊愛,早前就喺上環拍新歌〈幾百萬份之一〉 MV,以前同大孖一齊嗰陣,行清純路線,𠵱家就變性感 rock女,雖然當年被花心大孖傷透,但 CoCo對舊愛都好維護,「知佢𠵱家工作上有啲唔順景,我都有打過電話俾佢,佢都話唔開心,(覺唔覺佢太花心累到自己?)做呢行就比較容易接觸異性,佢可以處理得再好啲嘅!」當年又索又有家底嘅 CoCo死心塌地,如今大孖連事業都危危乎,真係風水輪流轉。

袁紫僑當年同大孖周志文打得火熱,可惜大孖背住佢溝馬賽,最後搞到分手。

「少女標本」為 Chrissie師妹, 4個之中以許雅婷( Kabby)暫時跑出,起碼拍過電影同郭富城傳過緋聞,但簡淑兒喺高登都相當受歡迎。

民主黨區議員兼人氣作家鄺俊宇喺 MV飾演宅男,同「少女標本」 4位成員都有對手戲,恨死啲宅男不過鄺俊宇擅寫潮文,喺網上都好受歡迎, fb專頁都超過 12萬粉絲,多過「少女標本」㗎!

舊愛大孖𠵱家喺大台吊命冇嘢撈,反而 Coco就被公司力捧,拍 MV當日成隊兵招呼,幾有一姐風範。

鍾意就快D Share啦!