網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月17日 星期三

愛心教南亞小學生 恒管索 Miss:個個都好怕醜 方敏婷 Natalie [FACE - 421 - 大專校園] 方敏婷,Natalie,MF,



方敏婷 Natalie

恒生管理學院英文系 Yr.3

見 Natalie白白淨,其實佢好喜歡陽光,平時會跑步曬吓,最近就愛上瑜伽!

U花 U草

愛心教南亞小學生 恒管索 Miss:個個都好怕醜

現就讀恒生管理學院英文系 Yr.3的方敏婷( Natalie),做了兼職補習老師兩年多,專補初小學生。去年暑假,有社工朋友問她可否到社區中心替 20位南亞裔小學生補習,即使人工比私人補習低,工時較長, Natalie都答應,「好多南亞裔小朋友都好需要幫助,佢哋缺乏安全感,成日覺得自己比唔上本地小朋友,加上屋企經濟環境唔好,請唔起補習老師,雖然佢哋有返學上堂,但根本唔識好好同老師溝通,但又比本地學生好動,其實佢哋只係想引人注意,唔係全心搗蛋!」

21歲 Natalie最喜歡跟學生聊天,「記得上第一堂,佢哋個個都好怕醜,唔出聲,因為喺佢哋眼中好多老師都好惡,我會同佢哋打好關係,教佢哋功課之餘又會關心佢哋嘅宗教。有次有個學生冇嚟補習,原來佢去咗拜神就唔返學,拜祭重要過一切!之後我就問多啲關於佢哋宗教生活,結果班小朋友勁開心,覺得有人對佢哋嘅生活有興趣,之後上堂都專心咗,其實南亞裔學生好得意好可愛!」

Natalie自言不愛熱鬧,所以冇上莊,閒時最愛一個人去 cafe歎咖啡消磨時間。

唔只對小朋友有愛心, Natalie亦愛狗如命,家中養了一頭松鼠狗,就算幾忙, Natalie每日都一定會同愛犬傾偈!

Natalie唔係鐵面 Miss,平時上堂都會同學生有講有笑,深得佢哋歡迎。

鍾意就快D Share啦!