網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月17日 星期三

梁朝偉最經典的乜乜乜 [FACE - 421] 梁朝偉,朝偉,MF,



全知言

梁朝偉最經典的乜乜乜

剛剛獲法國文化及通訊部頒授「法國藝術與文學軍官勳章」的梁朝偉,近日自爆當年係被周星馳氹佢入行!擁有一對電眼嘅偉仔,好在冇繼續做電器銷售員,唔係點會有呢個一代宗師出現先?

電影電視劇加埋過百部,原來 52歲朝偉仲出過碟㗎!咁多樣作品,真係好難揀一樣最經典喎!

何傲兒:《東成西就》勁搞笑

印象最深刻係《東成西就》,嗰場講佢食咗有毒嘅嘢,個嘴變到好厚,好似孖潤腸咁!好佩服佢演戲一時咁深情,一時又可以搞笑;同埋佢嘅眼神好似過到好多 message俾你,就算佢唔講嘢,都可以吸住你!

王菀之:《無間道》最深刻

我最鍾意同欣賞梁朝偉前輩嘅作品係《無間道》,其實好多電視劇都鍾意,不過《無間道》入面其中一個表情,我真係好深刻,就係當黃 Sir喺大廈頂跌落嚟,佢啱啱趕到現場一望!嗰個影帝嘅表情,真係瞬間令我戥佢緊張得嚟自己又喊,喊完又驚俾啲臥底發現我喊,所以我又唔可以喊,好緊張!

黃美棋:《鹿鼎記》暗 chok型

我最欣賞梁朝偉套《鹿鼎記》,因為佢個角色係好開心,有好多美女包圍,同埋佢英俊得嚟有少少 cool, cool得嚟又有啲瀟洒嗰下犀利!佢戲好就唔使講,我最欣賞佢嗰種 chok唔係明 chok,係暗 chok,好有型!

陳嘉桓:《新紮師兄》好特別

我最喜愛嘅梁朝偉作品係《新紮師兄》,覺得佢好有型;另外都好鍾意《花樣年華》、《春光乍洩》,呢啲好特別!

周家怡:〈你是如此難以忘記〉有感情

我最鍾意梁朝偉首〈你是如此難以忘記〉,細個去唱 K聽人唱,佢唱得好好,好有感情,我好記得個 MV!

街坊眼中的梁朝偉:孖潤腸嘴最經典

好得意

《東成西就》呢套戲好搞笑,同埋梁朝偉一反做開嘅角色,喺戲入面俾人整到孖潤腸咁,好得意!

呂小姐

最愛《花樣》

《花樣年華》,同埋以前好鍾意睇佢啲笑片,好似《東成西就》!另外《春光乍洩》都好破格!

梁小姐

劈友搞笑

我揀《亞飛與亞基》,套戲一開頭講佢爭啲俾大佬斬死,佢劈友嗰段好搞笑!

高先生

鍾意就快D Share啦!