網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月17日 星期三

離大台有後台 何傲兒:爺孫戀修成正果 [FACE - 421 - 專訪] 傲兒,何傲兒,MF,



真人騷

離大台有後台 何傲兒:爺孫戀修成正果

26歲女,外型 pure如純純兔,出街總會傍住父母,最好朋友就係家姐何傲芝,一世人淨係打過大台一份工……

本來,以為訪問何傲兒會易過食件餅,結果,呢個故事教訓我,凡事真的不能只看表面,一個下午,傲兒 BB變化萬千,其實層次極豐富。

第一粒鐘,驚青:

「我淨係應承做文字訪問,唔拍片㗎!我驚講錯嘢又俾你哋拍低吖!我知你哋一定會問,但係淨係講林生(林建名),另外一個(周子揚)就唔想提。」

嗱嗱聲調解周旋威逼利誘:「文字傳媒要錄影唔係新聞,唔好嚇我得唔得?再講,唔拍片我都有錄音,唔通熄埋錄音機咩?乖啦,你想講邊個係你自由……做咩啫你?」見她伸晒脷咬晒唇,又嬲你唔落。

第二粒鐘,蠱惑:

「唔想再提 13啜(與周子揚街頭連環吻)喇!頭先講嘅嘢可唔可以唔出?嘻嘻……原來我啱啱熄咗咪唔記得着番,你哋錄唔到喎!感情穩定我一定會公開,偷偷摸摸有咩好?不過呢一分呢一秒我真係單身!」

高潮位你話唔覺意熄咗支咪,我信唔信你好呢?話自己單身嗰句似層層,不過講完用食指指住手腕戴表位,再重覆多次:「呢一分呢一秒喺呢度我仲係單身!」,又真係吹你唔脹。

第三粒鐘,喊完突然硬淨:

「記者支筆似一把唔會流血嘅刀,我覺得好對唔住爸爸,點解我做呢行會累咗全家?其實簽唔簽都有人講,都要多謝傳媒寫完,令到爺孫戀可以修成正果……喺工作上。」

係,告別七年大台生涯,何傲兒正式離巢,短短兩個星期,由未知去向如何,到簽了賣身契俾上年至同佢傳過爺孫戀緋聞的林建名,成為大名娛樂旗下藝人。

唔只簽約儀式穿上婚紗似行禮,仲竟然識形容爺孫戀係「修成正果」,呢一刻,我真係覺得話自己又傻又天真嘅何傲兒高深莫測。

我細膽,但夠薑離開大台

幾時決定簽大名娛樂?

離開咗 TVB以後,始終一個大轉變,由選完港姐到𠵱家已經七年,都係一個好大膽嘅決定。

真係未有着落已經決定走?

真係冇着落㗎!就係諗住去闖吖嘛。

點解會決定離開?

Timing問題,一簽就簽幾年,有時落咗筆簽就冇得反悔,咁啱今次有一個位俾我諗……其實公司對我好好,但我覺得不如出去試下,唔簽經理人合約都一樣有合作機會啫。但始終我離開嘅係一個保護罩,一個對我咁好嘅公司,中間都有好多掙扎位。

你都話你細膽,又剛剛拍完一個咁有發揮嘅新劇,膽喺邊度嚟?

我真係好細膽,好容易俾人兇到,我覺得我得到好多機會,真係好難得。個個拍劇都等一個會爆嘅角色,但我呢套未拍已經好多 noise,真係多謝《波士早晨》監製關永忠。但係今次離開,我覺得我要勇敢一次,唔係第時一定會後悔。

你唔怕醜樣咩?定係唔敢推?

好多大台藝員都試過一推劇即被雪。

首先,我好少會推工作,第二,我覺得接到呢個角色係我福氣。我唔怕醜, TVB個個都係斯文靚女,個個都等緊俾觀眾新鮮感,呢個角色俾我等到係我幸運。講真,我係咩樣大家都見過,我可以有幾靚大家都想像到,但可以有幾醜,冇人見過。

呢個醜角你事前參考過咩前輩?

莫文蔚(《食神》)啦、趙薇(《少林足球》)啦,呢個妝唔易㗎。我對眼又大又圓,要黐膠紙變單眼皮一啲都唔容易,黐一塊,隔唔夠五分鐘又俾我撐番大,再試再黐、最後要黐夠三、四塊膠紙先撐到一場戲。拍完落完妝,我自己對眼都撐唔番大,好辛苦……但係又 ok喎,我 enjoy個過程。

有冇高層留你?有冇人兇你:俾咁好機會你、你夠膽走?

冇吖!我真係覺得過去呢個月我好好運,諗番其他人走……可能每個人同公司關係唔同,但起碼我唔係咁嘅待遇,走咗之後慶功宴都有叫我返去,樂小姐都喺傳媒面前甚至私底下鼓勵我。

13啜後,下次拍拖都隨心

過去 26年,你有冇做過其他咁大膽嘅事,自己都估自己唔到?

我真係好渣,我諗我最大膽嗰件事就係 19歲去咗選港姐,當年 baby fat都夠膽着住泳衣……可唔可以唔出嗰張相吖?𠵱家瘦咗好多喇……

梗係唔得,一定要出!

選港姐係你想選,定係父母、家姐叫你去選?

屋企人有鼓勵我,但第一個有呢個念頭嘅係我自己。見到港姐宣傳,又咁啱暑假,覺得 nothing to lose,實有得着,又唔會輸啲咩……但自己心理質素太差、壓力太大,搞到由報名去到決賽內分泌失調,幾個月冇嚟過 period,腫上加腫。可能我扮得好,其實真係好騰雞。

壓力嚟自邊度?

一個細路女,溫室長大未打過工,第一次走出嚟就要面對咁多傳媒,再加上我又惹火呢……選嘅時候已經好多新聞。我唔鍾意爭㗎,成日都問自己,唔係做呢行,可能去咗做幼稚園老師,過啲平靜嘅生活。

港姐嗰陣算得乜,你舊年啲新聞至真正叫惹火。

過去嗰年令我成長好多,包括好多唔係事實嘅報導。以前我以為自己捱得又夜瞓就等於適合做呢行,以前啲新聞好似百毒不侵咁,仲以為自己就係咁 strong。經過舊年洗禮,嗰下就知原來我心理質素唔係想像中咁強。

選港姐時都內分泌失調,咁舊年壓力咪仲大?

拍拖其實好閒,個個熱戀都係咁錫㗎啦,但係你就一路錫一路俾人影到晒……尷尬嘅……都係嗰句,食得鹹魚抵得渴,藝人嚟嘅,言行舉止都係小心啲。𠵱家睇番,梗係覺得拍拖好正常,𠵱家都唔係以前嗰啲年代唔俾得人知,好多情侶公開仲得到祝福。呢一刻我專注事業,但係遇到啱嘅人,我都會話俾大家知,其實偷偷摸摸又有乜咁好?呢行好多人都遲婚,我諗我專注喺自己身上,令自己變成一個更好嘅人時,更好更啱嘅人就自然會出現。

下次呢?再係熱戀,佢想錫你會唔會叫唔好?

下一次吖……隨心啦,睇嗰一下想點啦。每個人都渴望被愛同付出愛,真係遇到啱嘅人,我唔介意公開囉。

工作上,爺孫戀修成正果

𠵱家有冇拍拖?係唔係真係轉地下情呢?

如果穩定我絕對會公開,收收埋埋好辛苦㗎!我真係單身,今日呢個鐘數係真嘅。

初戀幾多歲?拍過幾多次拖?

我第一次拍拖係 22歲,𠵱家拍過兩次拖咋。人哋話入咗呢行會擴大圈子、識多啲人,但我又一直係嗰啲好保護自己嘅人,又慢熱。朋友呢幾年識咗好多,但最好嘅朋友,當然都係我家姐啦。

周子揚至係你第二個男朋友?

係吖,我哋𠵱家都係朋友。佢係一個好男仔嚟㗎。

既然咁好又會咁快分手?係唔係因為你哋兩個都係做呢行?

感情係兩個人嘅事,入面強壯,我覺得出面嘅嘢唔會打得冧。我哋分手係因為覺得唔啱,不如 stop咗佢,所以𠵱家做到好朋友。

唔只一間想簽你,點解你會揀咗大名娛樂?唔怕俾人講爺孫戀?

當然係因為前景,我係一個好鍾意做嘢嘅女仔,林生間娛樂公司俾咗足夠自由度我,又有好多新嘢俾我試……都有諗過,簽得佢肯定又俾人講,都要多謝傳媒,令到爺孫戀喺工作上可以修成正果。係唔係都俾人講,唔簽都有人講㗎啦,做呢行無論係唔係真都會跟我一輩子,作為一個藝人,惟有睇開啲。

經過過去一年,你嘅承受力的確高咗。

想唔 strong啲都難,過去一年,唔只我(被人寫),仲有屋企人……我體會到,傳媒支筆原來係一把冇血嘅刀,黑嘅嘢可以寫成白、白嘅嘢可以寫成黑。

係唔係覺得寫你都好過寫你爸爸賣女?

最 hurt嘅首先係屋企人,我有時覺得 sorry to我爸爸,點解一個好普通好簡單嘅女仔,明明同屋企人好幸福好正面,點解會俾人塑造到屋企人形象變咗咁。我知爸爸無悔,個女做呢行就會俾人寫,佢識咁諗係父親嘅偉大,但係做女……我覺得點解我一個人做,要累咗全家。

成個過程,你識林建名、混熟同簽埋約,爸爸有冇俾過意見你?

我任何嘢都會同屋企人商量,任何決定都會得到佢哋支持,但係我哋關係親密,唔應該俾人咁寫。生意都試過有困難,屋企經濟曾經試過出現難關,但都已經解決咗,唔係出面寫到咁囉!(林建名出手相救)。

咁應該識個咩對象,群埋啲咩人玩,父母又有冇指引俾你?

屋企人從來冇規定我哋,一定要咩人先至可以做朋友,我同家姐有好大自由度。我自己嚟講,識一個男士到佢做我另一半,我淨係睇緣份,唔會類型化佢應該有咩條件。因為我每個階段都有成長,都有改變,每個階段遇到嘅 right person可能感覺都唔同。

8歲 名校女生瑪利諾

19歲 富爸爸與靚家姐

何傲芝

8歲 名校女生瑪利諾、 25歲 花樣爺爺喜相逢《蘋果日報》圖片

19歲 當年今日 baby fat

22歲 《花花世界花家姐》

25歲 情到濃時 13啜

26歲 《波士早晨》醜爆燈

26歲 修成正果見記者

說好的傻更更呢?



大台年代極少做官媒以外訪問,這一天,《 FACE》是她加盟記招後的第一個訪問,何傲兒一直求饒,說自己見識少、溫室花朵、不善言辭:「我實會講錯嘢㗎,你睇住我吖!」

見佢確係好可愛,為上鏡效果、早午餐都冇嘢落過肚,餓起上嚟淨係啪粒糖補充體力兼壯膽,我真係心軟咗……實情呢?最後我真心讚了句:「傻豬嚟嘅,做訪問又有乜好驚?大把老屎忽講嘢唔夠你叻,你呢啲咪有潛力囉!」

鍾意就快D Share啦!