網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月24日 星期三

管家婆 監製扮老闆娘狂鬧人 應采兒:我不嬲鍾意管嘢 [FACE - 422] 應采兒,MF,



問到應采兒係咪成日鬧人,她即問:「邊個講?我哋唔係鬧囉,我唔係成日鬧人呀!」

真面目

管家婆 監製扮老闆娘狂鬧人 應采兒:我不嬲鍾意管嘢

女人天生鍾意管嘢,如果攞正牌就更加變本加厲,好似應采兒喺 Letv網劇《天才在左瘋子在右》除咗係演員仲係監製,加上有「龍五」向華強拍心口力撐,應采兒喺片場即變武則天,除咗成日鬧演員,仲對一眾台前幕後工作人員呼呼喝喝,女主角 Stephy就話:「佢惡嗰陣好惡!」而應采兒就解釋:「我不嬲鍾意管嘢,邊個話我成人鬧人呀?我哋唔係鬧囉,我哋玩得開心啫。」似乎得你開心囉!

31歲應采兒 10年嫁給陳小春後育有一子 Jasper,性格一向剛烈的她,脾氣火爆,就連以前爛玩爛飲嘅小春同佢一齊後,都驚咗佢唔敢四圍去,今年撞正有強國資金的 Letv想攻香港網劇市場,揾應采兒拍《天才在左瘋子在右》兼監製,除咗睇哂條數,連演員都任佢揾。從未如此大權過。

《天才在左瘋子在右》記者會當日向華強專登到場撐應采兒,加埋 Letv副總裁及亞太區執行總裁莫翠天(右),有兩大猛人傍住,應采兒當然橫行片場啦。

小春同應采兒喺《天》劇玩哂,由演員陣容到揸數都做哂,據知小春都成日鬧人,但當然唔夠應采兒勁啦。

Stephy話呢次收搭膊頭演出,而方力申亦有客串幾日,應監製雖然片場惡,但一收工就會 nice返,開工緊張啫。

今年 4月《天才在左瘋子在右》舉行記招,一向當應采兒親生女的向華強亦到場力撐,但可能應采兒太緊張成績,套劇一開工就見人就鬧,工作人員手腳慢,即被應采兒請食「貓麵」,而一眾演員由男主角柯有倫,女主角 Stephy等甚至拍一兩場嘅李燦琛、張建聲等,其實好多都係因為應采兒老死,而收人情價演出,但有時應采兒太緊張都會鬧佢哋兩句,前週四( 11日)《天》劇煞科宴, Stephy都說:「佢惡嘅時候好惡,我覺得佢係應該有一個權威喺到,佢係有原則,唔係特登鬧人。」而應采兒就解釋:「我不嬲都鍾意管嘢㗎嘛,今次順利成章就去管,(有人話妳成日鬧人?)邊個話㗎?冇喎!我哋唔係鬧囉,我哋係玩得好開心啫,(咁你有冇鬧過人呢?)我哋嗰啲鬧係平時嗰啲囉,你知唔知自己問咩呀?(我問妳係咪成日鬧人囉?)我唔係成日鬧人呀!」講完應監製就掉頭走,好強氣勢呀!

Stephy(真實對白)

佢惡嘅時候好惡㗎!佢係好有原則,佢做緊監製應該做嘅事,唔係因為惡而鬧人。

趙碩之(真實對白)

佢惡係有道理!

張建聲(真實對白)

我講一句佢窒番我 3句,不過笑住窒啫,佢個人好 nice!

Letv好叠水

煲劇網民應該下載過 Letv,嚟緊將會投放資源拍網劇,而 3月李敏鎬香港演出會亦係 Letv科水,更有唔少電子產品推出,手機、電視等。國企幾時都叠水,你估大台獨沽一味搞劇集節目咁單一咩。

Letv個網頁有 4K LED電視賣 5、 6千蚊就有,絕對經濟。

除了電視劇, Letv亦有搞演唱, 3月李敏鎬香港演唱 Letv就係主辦單位。

鍾意就快D Share啦!