掃呢頁CODE去手機

2015年7月18日 星期六

同朱慧敏復合定分手? Eddie:用番知己形容 Eddie,朱慧敏,





其他影片:>>






昨日(16日)有報導指,朱慧敏與Eddie(彭懷安)因生仔問題而「終極分手」,事件主角之一的朱慧敏對於此說法相當不解:「個報導我哋兩個都覺得莫名其妙!」

自爆出攬女事件,兩人由「未婚夫妻」變成「知己」同「工作夥伴」,關係拖拖拉拉;突然爆出兩人關係無法挽回,兩人今早(17日)分別有為傳聞解畫。

朱慧敏:「由第一日開始,我又好鍾意小朋友,佢又好鍾意小朋友,我哋兩個不嬲都有共識。講緊我係唔係有遺傳病,我又未聽過生完BB,之後就會令到癌症更加提高機會率,我自己未聽過,我諗問清楚醫生,觀眾或者讀者真係唔好盡信。 」

Eddie亦表示兩人都很喜歡小朋友,並不會因為生小孩的問題而爭執甚至分手:「我都唔知呢件事(報導指因生小孩問題而導致的「終極分手」)。」他亦強調兩人感情穩定,但假若要結婚,就要待關係更進一步,現在應以「好朋友」、「知己」及「拍檔」形容兩人關係。
鍾意就快D Share啦!