掃呢頁CODE去手機

2015年7月18日 星期六

朱慧敏撲院探Eddie感情翻叮 Eddie,朱慧敏,

朱慧敏到醫院探望受傷的彭懷安,她的緊張關心,令他窩心之餘,膠着的關係得以和緩。

朱慧敏撲院探Eddie感情翻叮

原定明年初結婚的朱慧敏(Queenie)和彭懷安(Eddie),因男方夜會索女令婚事煞停,之後兩人關係膠着,前晚Eddie意外斷手入院,竟成功挽回Queenie芳心,她兩度撲到醫院探望,還將本已降呢為「生意夥伴」的Eddie升呢為「知己」,感情有轉機,令Eddie大為窩心,這對患難見真情的愛侶有望愛火重燃,Eddie可謂傷得有價值!

朱慧敏疑因男友Eddie拖索女夜蒲,令二人感情亮紅燈並將婚期擱置,Eddie的未婚夫地位被Queenie降為「生意夥伴」,關係告急,他只好乖乖「守行為」靜待伊人回心轉意,至日前他在開設的餐廳工場監控月餅製作時,意外摔倒拳頭落地令右手手部骨折,要入院進行接駁手術和矯形,膠着的感情關係竟因此有轉機。

代否認「自殺」

昨晨約八時半,戴上口罩的Queenie打的往醫院探望Eddie,並逗留了約一小時才獨個兒離開,她說:「最初只知佢要全身麻醉做手術,唔知咩咁大件事,所以嚟探佢。(依家更珍惜佢?)大家感情一向好好,在公係生意拍檔,在私係朋友、知己。(傳你哋已經正式分手?)大家都係好朋友、知己。(復合?)感情嘅事好難講。」

彭懷安
  • 彭懷安
彭懷安傷手痛在身,朱慧敏來探望又甜在心!
  • 彭懷安傷手痛在身,朱慧敏來探望又甜在心!
朱慧敏與Eddie經得起考驗,婚期該不遠矣!
  • 朱慧敏與Eddie經得起考驗,婚期該不遠矣!

談到有傳她因擔心將遺傳病傳給下一代而不生育,成為分手原因?Queenie說:「報道莫名其妙,大家都好喜歡小朋友,有共識。真係唔知生完小朋友會令患癌指數提高喎,要問吓醫生先!(你原諒咗Eddie?)當日佢同女友人去蒲被拍下,我只係覺得忟,我相信佢冇對我不忠或出軌,用『偷食』字眼對佢好唔公平。的而且確結婚係唔會結住,希望大家用時間去處理感情事。」Queenie又代Eddie否認是為情自殺入院,並說:「咁大個人,傻(口架)咩!」

慰問感「窩心」

約一小時後,Eddie在助手陪同下出院,並表示Queenie連續兩天都有探望,問他是否感到窩心?Eddie說:「當然窩心。(順便挽救感情?)大家一直溝通得好好,唔可話挽救,係慰問。」至於要Queenie頻撲出入醫院探望會否感到內疚?他說:「唔會嘅,佢應該都唔會咁諗,佢有事我都會一樣咁做。(有信心維繫感情?)感情係要有信心嘅。」

至於可否用拍拖來形容二人目前的關係?Eddie猶豫了一會說:「用知己啦。(情侶關係?)情侶呀?哈……用番知己、朋友、拍檔咁樣囉!依家有良好溝通,但婚事要感情再好啲先。」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!