掃呢頁CODE去手機

2015年8月7日 星期五

搵邊個上《蒙面歌王》好? [忽然1周 - 1045] MW,



靚抽王

搵邊個上《蒙面歌王》好?

早幾日李克勤蒙住塊面上《蒙面歌王》,大家都質疑評審巫啟賢扮晒嘢,冇理由唔認得李克勤。而李克勤就話:「唔通一開始就踢爆咩……」成件事花生遍地,所以話,呢啲咪成功地製造話題囉!好睇就好睇在呢度吖嘛,唔通真係聽佢蒙住面唱歌咩?既然係咁,不如幫呢個強國節目諗埋請啲乜嘢人上去可以達成乜嘢目標啦:

目標:評判一致讚好

既然目標係評判一致讚好,即係話要搵個真係唱得嘅人?錯喇!音樂嘅嘢好主觀,梗係會有人覺得好,有人覺得唔好,所以問題唔係唱功,而係地地地地位!想評判一致讚好,一定要搵佢!去片:「經過那些年~~~~重回那天的暑假~~~」你諗吓,阿姐唱歌唱到大家心理由不平衡化為平衡,觀眾們心都離一離,加上佢喺演藝圈同埋人大嘅地位,你班蛋散夠膽批判佢嘅唱功咩?

目標:未出聲已經人人認得

李克勤唱歌一出聲就認得,咁有冇一啲人係未出聲都已經認得?有!就係近排再戰江湖嘅蛇舞狀元娃娃舜嘞!大家都知,佢才華橫溢,只係差一個機會。大家可以想像吓,佢一上到台,音樂一起,歌都未唱,佢已經戴住個洋娃娃面具跳起舞上嚟。而佢嘅舞姿,係米高積遜之後萬中無一嘅第一人,試問有邊個唔認得佢吖!咩話,你話佢喺強國冇人識?你都黐線嘅,咁咪當開佢哋眼界囉,橫掂強國人成日都開我哋眼界㗎

目標:唔使俾錢之餘仲有錢收

有人話李克勤收咗 750萬先上去做節目,而李克勤竟然否認喎,即係個節目係慈善活動嚟嘅?果然係送禮勤呀吓!點都好,如果真係冇錢俾又想搵人上去,我哋都有好介紹㗎!就係「平凡像我也於身邊」嘅福仔,顏福偉嘞!大家都知佢係白花油王子,俾錢拍廣告都係為咗自己有機會唱首主題曲,咁話唔定佢上《蒙面歌手》,唔使收錢之餘仲肯俾錢贊助㗎(唯一問題係驚人認錯佢係宇宙最強或者陳振聰啫。)!

S橋王

每期 S橋王幫娛圈偽人偽事度橋脫身,你知啦,呢行好複雜,有乜事俾人捉到正,好大鑊㗎嘛!不過唔緊要,我哋會為你出謀獻策嘅! Super~~

撰文:娛文樂

鍾意就快D Share啦!