掃呢頁CODE去手機

2015年8月7日 星期五

周潤發獄搏 炸高12米

周潤發親自上陣吊威吔,拍攝一場被炸高12米的戲,笑言如履平地。

周潤發獄搏 炸高12米

周潤發為王晶新片搏到盡!日前親身上陣拍攝《賭城風雲III》的一場大型爆炸場面,被吊高約十二米的他,全程從容不迫,反而在旁等他拍攝的發嫂、導演王晶等,均緊張得屏息靜氣,當完成一刻,眾人才鬆一口氣!已「登六」的周潤發,除外型愈來愈後生,還擁有強勁的魄力與膽量,令人折服!《賭III》將周潤發電影經典造型「逐個捉」,除《賭神》高進之外,周潤發還將28年前《監獄風雲》鍾天正一角重現,大晒經典!

國際巨星周潤發去年於王晶執導的電影《賭城風雲Ⅱ》尾段,有一幕以「賭神」高進造型擺出經典甫士,成了該片亮點之一,估不到,在新一集《賭城風雲Ⅲ》內,繼續搞驚喜,將1987年經典電影《監獄風雲》鍾天正(阿正)一角在28年後重現銀幕,這些年來,不少電影都喜歡翻拍《監》片鏡頭,如今由周潤發親自演回這經典的一幕,實在教人期待!

發嫂睇到好緊張

不過,周潤發的驚喜豈止一個,已經「登六」的他,更親身上陣,應付一場被吊高約12米高空的大型爆炸場面,這場戲日前於邵氏片場拍攝,周潤發率領演員張家輝、吳志雄、陳奐仁、小肥等,於搭建成大型監獄場景中拍攝一場重頭戲,穿上監獄服重現《監獄風雲》造型的周潤發需要被「炸彈」炸到12米高空,拍攝前先由替身試位,之後周潤發親自上陣,被威吔吊高約12米高處,戲內還要不停扮驚掙扎,凌空踢腿踢到鞋都甩,相當驚險!而拍攝期間,一班在場望住周潤發被吊高的台前幕後人員,都緊張得屏息靜氣,尤其發嫂更十分緊張,不過,周潤發全程表現從容,還連續拍了兩take才落地,面不改容,並說:「如履平地呀!唔怕,飛天遁地都係咁,好安全嘅,九十幾人望住。」

周潤發在片場平易近人,與家輝搭晒膊頭有說有笑。
  • 周潤發在片場平易近人,與家輝搭晒膊頭有說有笑。
準備吊上12米高空。
  • 準備吊上12米高空。
監獄戲重現,除了周潤發,又怎少得吳志雄。
  • 監獄戲重現,除了周潤發,又怎少得吳志雄。

搞笑為後輩起朵

對於新片將《監獄風雲》經典重現,周潤發表示:「好耐冇返呢個監房嘞。王晶領導下咩都諗得出,我哋肉隨砧板上,成套戲都係搞笑,冇咩認真戲,認真就唔係王晶啦。今次仲有少少似高進咁扮吓傻。(辛苦?)好輕鬆,嘻嘻哈哈又一日,娛人娛己心態就very good。今次多咗好多演員仲有我偶像張學友,好開心!佢做我情敵呀,好好睇又期待。」

王晶在邵氏搭建監獄景,場面大陣仗。
  • 王晶在邵氏搭建監獄景,場面大陣仗。
  • 放大圖片
發嫂大讚同片的金剛夠搞笑。
  • 發嫂大讚同片的金剛夠搞笑。

周潤發一向親民,拍攝當日在片場滿場飛,還介紹演員曾國祥為「粗口影帝」,又指王君馨係「歌后」、徐偉棟係「大俠」,令一班後輩相當興奮!此外,周潤發夫婦更非常貼心地於片場一角,搭建一間「發記士多」,令劇組人員無論甚麼時候肚餓,都有食物醫肚,周潤發笑言:「係呀,間士多都幾揼本(o架)!雖然裝修簡陋啲,但都食得兩嘴,好受歡迎(o架)!為大眾謀福祉,希望佢哋鍾意,我第時喺演藝事業外發展呢樣,開幾間發記士多,做食神!(你個樣好似又後生咗!)係呀!我整過嚟呀!上山搵高人指點吓就瘦喇!」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!